printlogo


با سرمایه‌گذاری پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی؛
یک اقامتگاه بومگردی در ماهان کرمان افتتاح شد
یک اقامتگاه بومگردی در ماهان کرمان افتتاح شد
کد خبر: 5008
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان با اشاره به هفته گردشگری گفت: اقامتگاه بومگردی گلناردخت لنگر واقع در بخش ماهان با حجم سرمایه‌گذاری پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.
فریدون فعالی با اشاره به اینکه اقامتگاه بومگردی گلناردخت لنگر با زیربنای هزار و ۲۰۰ مترمربع، هفت نفر را مشغول به کار کرده است افزود: پیشنهاد ارائه تسهیلات برای توسعه و تجهیز این اقامتگاه به سرمایه‌گذار این واحد اقامتی داده شده است که بزودی انجام می‌شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه این اقامتگاه نخستین واحد اقامتی در روستای لنگر است اظهار داشت: شهرستان کرمان در حال حاضر دارای ۷۴ اقامتگاه بومگردی است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان،وی با اشاره به اینکه ۳۳۵ واحد بومگردی در سطح استان کرمان وجود دارد بیان کرد: «هم اکنون  ۵۷ نفر درخواست راه‌اندازی اقامتگاه داده‌اند و برای۲۰ نفر دیگر نیز موافقت اصولی صادر شده است
فعالی خاطرنشان کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان آمادگی لازم برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در زمینه اعطای تسهیلات را دارد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/5008