printlogo


مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس در سفر به کرمان تشریح کرد
اولویت‌های دوره جدید صندوق بازنشستگی مس
اولویت‌های دوره جدید صندوق بازنشستگی مس
کد خبر: 5014
مدیرعامل جدید موسسه صندوق بازنشستگی مس ایران در سفر به استان کرمان ضمن بازدید از طرح‌ها و بنگاه‌های اقتصادی مرتبط با این صندوق، در جمع نمایندگان کانون بازنشستگان صنعت مس به تشریح اهداف و برنامه‌های دوره جدید فعالیت در این مجموعه پرداخت.
صدور مجوز احداث کارخانه کنسانتره برای صندوق بازنشستگان مس
مهندس محسن یزدانی مدیرعامل جدید موسسه صندوق بازنشستگی مس ایران در نشستی صمیمانه با نمایندگان کانون بازنشستگان صنعت مس شرکت کرد. در این نشست که با حضور مهندس زارع رئیس کانون و عضو هیئت‌مدیره صندوق و جمعی از نمایندگان بازنشستگان برگزار شد، دبیر کانون،سؤالات و درخواست بازنشستگان دررابطه‌ با وضعیت لغو مصوبه شورای‌عالی رفاه و تأمین اجتماعی را مطرح نمود.
مهندس یزدانی پس از شنیدن سؤالات و نگرانی‌های نمایندگان بیان کرد: با پیگیری مستمر و قاطع دکتر رستمی مدیرعامل شرکت و هیئت‌مدیره صندوق برای لغو مصوبه شورای‌عالی رفاه و تأمین اجتماعی امیدواری زیادی دراین‌خصوص وجود دارد.
مدیرعامل مؤسسه صندوق بازنشستگی ضمن درخواست از بازنشستگان برای تأکید و تمرکز بر مسائل صندوق بازنشستگی، حمایت قاطع و همه‌جانبه ایشان را برای حل این مسائل خواستار شد.
در ادامه مهندس یزدانی به تشریح برنامه‌های آتی خود در مؤسسه صندوق بازنشستگی پرداخت. وی ایجاد کمیته پیگیری امور شدن صندوق، کمیته بررسی وضعیت مالکیت اموال پس از امور شدن، کمیته انتصابات (جهت بررسی و نظارت بر هیئت‌مدیره‌ها، مدیران و معاونین)، کمیته منابع انسانی (جهت مدیریت بر جذب و نظارت بر منابع انسانی شرکت‌های تابعه)، کمیته نظارت بر عملکرد شرکت‌های تابعه، کمیته صیانت جهت برخورد با مفسدین و پیگیری مستمر پرونده‌های قضایی، کمیته ویژه بررسی مشکلات بازنشستگان، کمیته بررسی راهکارهای ارتقای معیشت بازنشستگان، مدیریت بهینه املاک و طرح توسعه سرمایه‌گذاری‌های جدید را از برنامه‌های آتی خود اعلام کرد.
بنا به گزارش روابط‌عمومی مؤسسه صندوق بازنشستگی مس، درنهایت نیز این خبر خوش به بازنشستگان داده شد که مجوز احداث کارخانه کنسانتره برای مشارکین صندوق به‌صورت سهام‌داری از سوی شرکت مس دریافت شده است و اولویت خرید سهام این شرکت با مشارکین صندوق بازنشستگی و کارکنان شرکت مس است.
بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس از شرکت  اولنگ

مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس از شرکت  اولنگ بازدید کرد. این جلسه در دفتر شرکت معدن‌کاری اولنگ با حضور محسن یزدانی مدیرعامل صندوق و احمد احمدی‌نژاد مدیر شرکت معدن‌کاری اولنگ برگزار شد.
مدیر شرکت معدن‌کاری اولنگ در این دیدار به سیاست‌های کلی و تاریخچه تأسیس این شرکت پرداخت. در این جلسه به موضوع نوسازی ناوگان، بهبود منابع انسانی و شفاف‌سازی ساختار مالی این شرکت پرداخته شد.
بازدید از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق

مهندس یزدانی مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کرمان بازدید کرد.این بازدید با همراهی مهندس زارع عضو هیئت‌مدیره صندوق و رئیس کانون بازنشستگان انجام شد.
در این بازدید مدیرعامل و هیئت‌مدیره شرکت نمایشگاه‌ها به ارائه گزارش عملکرد و صورت‌های مالی ده‌ساله این شرکت و مشکلات آن در سنوات قبل تا به امروز پرداختند.
مهندس یزدانی پس از استماع گزارش مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ها خواستار ارائه گزارش کاملی از مشکلات موجود شد و قول همکاری جهت رفع مشکلات موجود و پیشرفت آن را داد. همچنین ایشان تأکید کرد هرگونه اقدام اصلاحی در این شرکت که به نفع بازنشستگان باشد را حمایت می‌کند.
بازدید از شرکت آلیاژ کار

مدیرعامل مؤسسه صندوق بازنشستگی مس در بازدید از شرکت آلیاژ کار کرمان خواستار مطالعه دقیق عملکرد گذشته و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات و اتمام پروژه‌ها شد.
محسن یزدانی به همراه هیئت‌مدیره این صندوق از شرکت آلیاژ کار بازدید کرد. در این بازدید آقای جعفری هرمزآبادی گزارشی از عملکرد و صورت‌های مالی این شرکت و آخرین وضعیت آن را ارائه کرد.
فرومولیبدن کویر رفسنجان، نیروگاه خورشیدی افتتاح می‌کند

مدیرعامل مؤسسه صندوق بازنشستگی مس و مهندس زارع عضو هیئت‌مدیره و رئیس کانون بازنشستگان، از شرکت فرومولیبدن کویر رفسنجان بازدید کردند.
در این بازدید عاشور زاده مدیرعامل شرکت فرومولیبدن کویر رفسنجان از افتتاح نیروگاه خورشیدی مجاور این شرکت با سرمایه‌گذاری شرکت فرومولیبدن در روزهای آینده خبر داد.
مدیرعامل صندوق مس در این بازدید خواستار بررسی مجدد طرح نیروگاه خورشیدی و پیامدهای مالی این توسعه در پنج سال آینده شد.
محسن یزدانی گفت: سامان‌دهی وضعیت شرکت‌های تابعه و شفاف‌سازی عملکرد آن‌ها به‌منظور ایجاد ارزش‌افزوده و درآمد پایدار از جمله برنامه‌هایی است که درصدد اجرای آن هستیم.
دیدار مدیرعامل صندوق بازنشستگی شرکت مس با فرماندار رفسنجان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی شرکت مس و حسین رضایی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار، رضایی فرماندار ویژه رفسنجان با بیان اهمیت فراهم‌کردن بستر و زیرساخت‌های لازم برای توسعه ارتباط و همکاری‌های بیشتر بین صنعت مس، به‌خصوص مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت مس و مسئولین شهرستان رفسنجان، اظهار امیدواری کرد که این مهم با حضور مهندس یزدانی تحقق یابد.
محسن یزدانی هم در این نشست همکاری این مؤسسه را با شهرستان رفسنجان مهم عنوان کرد و خواستار توسعه همکاری و حمایت مسئولان رفسنجان شد.
حضور در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی مس همچنین از منطقه ویژه رفسنجان نیز بازدید کرد.
در این دیدار روح الله بهرام‌شاهی مدیر‌عامل منطقه ویژه رفسنجان به ارائه گزارش عملکرد منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در سال های اخیر پرداخت. وی راه‌اندازی پردیس پارک معدن و پارک علم و فناوری را از برنامه‌های منطقه ویژه دانست و اظهار داشت با راه‌اندازی این پارک می‌توانیم از معافیت مالیاتی ۲۰ ساله آن استفاده نماییم.
بهرام‌شاهی افزود: توانایی ایجاد ۱۱ هزار شغل را در منطقه ویژه داریم و چون نزدیک‌ترین منطقه به مرکز استان است، می‌توانیم بخشی از مشکل بیکاری را در این استان حل کنیم.
بازدید از شرکت اطلس مس

مدیرعامل مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران، به همراه زارع عضو هیئت‌مدیره و هیئت همراه، از شرکت اطلس مس رفسنجان بازدید کرد.
هاشمی مدیرعامل شرکت اطلس مس در این بازدید، با اشاره به تاریخچه تأسیس این شرکت، سیاست‌های کلی آن را تشریح کرد.
نوسازی ناوگان حمل‌ونقل، بهبود منابع انسانی و شفاف‌سازی ساختار مالی شرکت نیز از دیگر مباحثی بود که در این بازدید مطرح شد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/5014