printlogo


در آبان ۱۴۰۱؛
سود ثبت‌نام «ایران‌ خودرو» چقدر است؟
سود ثبت‌نام «ایران‌ خودرو» چقدر است؟
کد خبر: 5273
ایران خودرو به تازگی طرح فروش فوق العاده پنج محصول خود را در آبان ماه به اجرا درآورد؛ اما سود ثبت نام ایران خودرو در این طرح چقدر خواهد بود؟
گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی در آبان ماه خودروهای پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک، سورن پلاس، پژو پارس سال معمولی و سفارشی را از طریق قرعه کشی در قالب طرح فروش فوق العاده به بازار عرضه کرد. در این طرح نیز همانند طرح‌های قبل بین قیمت کارخانه و بازار اختلاف زیادی وجود دارد و به همین دلیل برندگان به سود زیادی دست پیدا خواهند کرد. ضمن این که انتظار می‌رود در این طرح بیش از ۵ میلیون نفر ثبت نام کنند.
با توجه به این که بین قیمت بازار و کارخانه این پنج محصول ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده حداقل ۹۴ میلیون تومان اختلاف وجود دارد و همچنین موعد تحویل این خودروها نیز ۳ ماهه اعلام شده است، برندگان این قرعه کشی همانند دوره‌های قبل ماهانه ۳۱ تا ۶۶ میلیون تومان سود کسب خواهند کرد.
با توجه به این که بین قیمت کارخانه و بازار پژو پارس بنزینی حدود ۱۵۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ نیز حدود ۱۹۸ میلیون تومان اختلاف وجود دارد، این دو خودرو بیشترین متقاضی و کمترین شانس برنده شدن را در این طرح خواهند داشت. گفتنی است فرایند قرعه کشی این طرح فروش ایران خودرو در تاریخ ۱۰ یا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ انجام می‌شود و پس از آن نیز لیست برندگان منتشر خواهد شد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/5273