printlogo


معاون وزیر راه خبر داد
تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات ملی راهداری کرمان
تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات ملی راهداری کرمان
کد خبر: 5350
معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ۴۸۵ میلیارد تومان از ابتدای سال جاری ابلاغ اعتبار به استان کرمان داشته‌ایم که نزدیک به ۶۰ درصد از این مقدار تاکنون تخصیص یافته است.
داریوش امانی در آیین بهره برداری از ۱۰ هزار میلیارد ریال راه روستایی و راهداری کرمان افزود: نگذارید با وجود تمام سختی ها پیمانکاران به مشکل کمبود اعتبار برخورد کند.
وی با بیان اینکه فقط ۱۷ میلیارد تومان تخصیص از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی استانی داشتیم اظهار داشت: اگر نمایندگان کرمان در مجلس شورای اسلامی همراهی نمی کردند امروز شاهد اجرای این پروژه نبودیم زیرا ما در پرداخت حقوق گلایمندی داشتیم چه برسد بخواهیم پروژه عمرانی اجرا کنیم.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به بازدید از پروژه های عمرانی از شهداد - نهبندان و شهداد - گودیز که مراحل اجرایی این پروژه در حال اجرا است افزود: اکنون نزدیک ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه راه روستایی، حمل و نقل و راه اصلی در کشور مراحل اجرایی را می‌گذرانند و کرمان با توجه به قرار گرفتن در کریدور ارتباطی اصلی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور برای ما دارای اهمیت است.
به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اینکه امسال ۲۰ درصد افزایش آمار زائران اربعین را داشتیم، ابراز داشت: این آمار در حالی محقق شد که ۳۰ درصد امکانات کمتری به نسبت سال ۹۸ در اختیار داشتیم.
 ۵۰ طرح راه روستایی و راهداری در استان کرمان روز پنجشنبه با اعتباری افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال با حضور مسئولان ملی و استانی افتتاح شد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/5350