printlogo


رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان اعلام کرد
میزان بارندگی ۲ روز گذشته در استان کرمان
میزان بارندگی ۲ روز گذشته در استان کرمان
کد خبر: 5355
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه روند کاهشی دمای هوا را تا دو سه روز آینده خواهیم داشت، گفت: اواخر وقت سه شنبه هفته جاری مجددا بارندگی در استان کرمان آغاز می شود و سه شنبه شب و روز چهارشنبه در مناطقی از استان کرمان بارندگی داریم.
حمیده حبیبی درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز همچنان آسمان استان همراه با پوشش ابر به صورت متناوب خواهد بود و در مناطق جنوبی برای امروز احتمال بارندگی وجود دارد.
وی با اشاره به احتمال بارندگی در ارتفاعات شمالی استان در روز جاری، افزود: برای فردا در ارتفاعات مرکزی استان کرمان پیش بینی بارش داریم.
حبیبی با اشاره به بارش های دو روز اخیر در استان کرمان بیان کرد: از عصر روز پنجشنبه (۱۲ آبان ماه جاری) تا صبح امروز در شهربابک ۱۲.۸ میلیمتر، ارزوئیه نیم میلیمتر، بافت ۳.۵، جیرفت ۵، سیرجان ۷.۲، شهداد دو ، کرمان ۱۲.۳، لاله زار ۱۲، کهنوج ۱۱، میانده جیرفت ۴.۱، رودبار جنوب ۲.۲، رفسنجان ۱۸.۱، انار ۱۱.۷ و زرند ۱۰.۱ میلیمتر بارندگی داشته ایم.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در ادامه بیان کرد: دمای هوای شهر کرمان صبح امروز شش درجه سانتیگراد بود و حداکثر به ۲۰ درجه می رسد.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه روند کاهشی دمای هوا را تا دو سه روز آینده خواهیم داشت، گفت: اواخر وقت سه شنبه هفته جاری مجددا بارندگی در استان کرمان آغاز می شود و سه شنبه شب و روز چهارشنبه در مناطقی از استان کرمان بارندگی داریم.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/5355