printlogo


مسئولیت‌پذیران اجتماعی، گام اول توسعه؛
مسئولیت‌پذیران اجتماعی کرمان تجلیل می‌شوند
مسئولیت‌پذیران اجتماعی کرمان تجلیل می‌شوند
کد خبر: 5379
همایش نکوداشت"مسئولیت پذیران اجتماعی، گام اول توسعه" به همراه تجلیل از مسئولیت پذیران اجتماعی در حوزه های مختلف مانند فعالیت های اقتصادی، ورزشی، محیط زیست، پزشکی، قضاوت، کارآفرینی و خیریه ها برگزار می شود.
اتاق کرمان در راستای ترویج مسئولیت پذیری افراد در جامعه و با هدف ارج نهادن به فعالیت های خیرخواهانه و اقدامات مسئولانه قصد دارد به صورت نمادین از برترین های حوزه های مذکور تجلیل کند. در این همایش برجسته، مسئولان ملی و استانی مانند استاندار کرمان، رئیس سابق اتاق ایران، رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق ایران، مشاورعالی کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق ایران و سایر مسئولان و مدیران حضور دارند.
به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان،گفتنی است همزمان با برگزاری این همایش برندگان مسابقه انشاء با موضوع"جامعه و مسئولیت ما" مربوط به دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی استان کرمان که فراخوان آن مهرماه گذشته اطلاع رسانی شده بود، معرفی خواهند شد. همچنین کارگاه آموزشی تبیین مدل ها و ساز وکار همکاری سازمان های مردم نهاد در پروژه های مسئولیت های اجتماعی شرکتی برگزار خواهد شد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/5379