printlogo


پرواز آلت‌کوین‌ها؛
جهش 5 درصدی بیت‌کوین/رشد 8 درصدی اتریوم
جهش 5 درصدی بیت‌کوین/رشد 8 درصدی اتریوم
کد خبر: 5579
سرانجام وضعیت بازار ارزهای دیجیتال کمی بهبود یافت و قیمت ها چند درصد رشد کردند. اما همچنان ترس زیادی در بازار وجود دارد...
امروز بیت کوین با رشد 5 درصدی در حدود نرخ 16600 دلار معامله می شود. به عبارتی تمام افت دو روز گذشته بیت کوین با این رشد جبران شده است. بازده هفتگی این ارز هم حدودا منفی نیم درصد است.
ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 33 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 318 میلیارد دلار است.
با وجود رشدی که بیت کوین امروز داشته، اما همچنان ترس زیادی در بازار وجود دارد. تحلیلگران و چهره های شاخص متعددی هستند که نسبت به ریزش بیشتر قیمت ها هشدار داده اند و همین باعث می شود خریداران کمتری در بازار وجود داشته باشند.
از طرفی اتفاقات بدی که طی این مدت رخ داده، ریسک بازار ارزهای دیجیتال را بیش از حد بالا برده که نگرانی هایی درخصوص فعالیت در این بازار ایجاد کرده است. چراکه وقتی یکی از 5 کارگزاری بزرگ بازار با ورشکستگی مواجه می شود، از دید سرمایه گذاران دیگر نمی توان به هیچ کارگزاری اعتماد کرد.
رشد 8 درصدی اتریوم
اتریوم طبق روال همیشه، در روزهایی که هیجان بیشتری در بازار وجود دارد، نوسانات بزرگ تری نسبت به بیت کوین نشان داده است. بزرگ ترین آلت کوین بازار امروز با رشد 8 درصدی در حدود نرخ 1170 دلار معامله می شود.
ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 12 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 143 میلیارد دلار است. اتریوم طی یک هفته گذشته 4 درصد و طی یک ماه گذشته 13 درصد افت کرده است.
پرواز آلت کوین ها
برخلاف دو روز قبل که هیچ نماد مثبتی در فهرست 50 ارز برتر بازار وجود نداشت، امروز هیچ نماد منفی در این فهرست دیده نمی شود.
در میان 50 ارز برتر بازار کمترین رشد را تون کوین داشته که حدودا نیم درصد افزایش یافته. پس از آن کمترین رشد مربوط به ترون است که 3 درصد بالا رفته. ریپل هم 4 درصد رشد کرده و به جز این چند مورد، مابقی نمادها رشدی بیش از 5 درصد داشته اند.
بیشترین رشد بازار هم مربوط به لایت کوین با جهش 27 درصدی است. سولانا هم 20 درصد افزایش قیمت داشته و BNB با رشد 17 درصدی، دیگر نماد پربازده امروز محسوب می شود.
لایت کوین که امروز 27 درصد رشد کرده، در مقیاس هفتگی هم پربازده ترین نماد است. این آلت کوین طی یک هفته گذشته 37 درصد رشد داشته است. ایپ کوین و Trust Wallet Token هم با رشد 12 درصدی، دیگر نمادهای پربازده یک هفته گذشته بوده اند.
ارزش بازار به بالای 800 میلیارد دلار بازگشت
ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد 5.9 درصدی به 828 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 6 درصد رشد کرده و طی شبانه روز گذشته 65 میلیارد دلار معامله در این بازار انجام شده است.
ارزش معاملات دیفای 4 میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین ها رقم 61 میلیارد دلار را نمایش می دهد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/5579