printlogo


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان تاکید کرد
حمایت از شرکتهای دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی
حمایت از شرکتهای دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی
کد خبر: 5589
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان با تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی استان گفت : برای حمایت و هدایت شرکت های دانش بنیان به سوی شهرک های صنعتی استان کرمان ،راهبردهایی مانند اختصاص بسته های حمایتی ومشوق های موجود در شهرک های صنعتی و در اولویت قراردادن واگذاری زمین اندیشیده شده است...
 حسین میجانی در مراسم آماده سازی مسیر دسترسی واحدهای صنعتی و خدماتی شهرک صنعتی شماره دو شهر جیرفت که با حضور استاندار کرمان برگزار شد، با بیان نقش شرکت شهرک های صنعتی در تحقق شعارهای دولت خاطرنشان کرد : در منطقه جنوب استان کرمان بالاخص شهرستان جیرفت پتانسیل های صنعتی و کشاورزی زیادی وجود دارد و در همین راستا با ایجاد و گسترش شهرک های صنعتی توان تولید و اشتغالزایی در منطقه شتاب بیشتری خواهد گرفت .
حسین میجانی گفت : از اهداف شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان توسعه صنایع کوچک و متوسط برای  توسعه اقتصادی استان کرمان با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها است .
وی اعتبار این پروژه را صد میلیارد ریال اعلام و افزود :  در این پروژه 52000 متر مکعب خاکبرداری و 28000 متر مکعب زیر اساس با اعتبارات داخلی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان انجام خواهد گرفت .
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان در حاشیه این مراسم با بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شماره 2 جیرفت با بیان لزوم حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی و مولد گفت : از برنامه های این شرکت برای حمایت از تولید و اشتغالزایی در استان کرمان علاوه بر ارائه بسته های مولد و حمایتی ، برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت برای توسعه شهرک های صنعتی و تامین و بهسازی زیرساخت ها نیز جز اهداف مجموعه شرکت می باشد تا علاوه بر تحقق شعار سال ، موجبات افزایش رضایتمندی عموم صنعتگران و کارآفرینان فراهم شود.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/5589