printlogo


مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان اعلام کرد
کرمان؛ دومین استان اجراکننده «روستای نوفن»
کرمان؛ دومین استان اجراکننده «روستای نوفن»
کد خبر: 5670
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان گفت: کرمان به عنوان دومین استان کشور طرح "روستای نوفن" (انتقال فناوری به روستاها) را اجرا می کند...
مجید بلندنظر در دومین روز از رویداد "انتقال فناوری شرکت های دانش بنیان به روستاها" (روستای نوفن) در شهرستان سیرجان از انتقال فناوری شرکت های دانش بنیان به روستاهای این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: هدف از این رویداد، هم اندیشی صندوق کارآفرینی امید با شرکت های دانش بنیان در سطح استان است که این شرکت ها بتوانند با حمایت صندوق، محصولات خود را به روستاها انتقال دهند و حلقه های ارتباطی میان این شرکت ها و روستاها شکل گیرد که این امر منجر به ایجاد اشتغال در جوامع روستایی و کاهش مهاجرت از روستا بشود.
وی از کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان خواست دغدغه ها، مشکلات و نیازهای خود را جهت حمایت صندوق کارآفرینی امید مطرح و دراین خصوص پیشنهادات و نظرات خود را بیان کنند.
بلندنظر تصریح کرد: امیدواریم با اجرای برنامه های تاثیرگذار در این حوزه بتوانیم شاخص های خدمت رسانی به مردم شریف استان به خصوص روستاییان را در دولت سیزدهم ارتقاء دهیم.
همچنین علی یعقوبی فرماندار شهرستان سیرجان در این رویداد گفت: امروزه فناوری جزء جدایی ناپذیر زندگی به خصوص در حوزه اقتصاد است.
به گزارش ایسنا، وی فناوری را بازوی توانمند جامعه دانسته و از شرکت های دانش بنیان خواست محصولات و فعالیت های خود را به نحو احسن به روستاها انتقال دهند.
یعقوبی در این زمینه به شرکت های دانش بنیان جهت همکاری های لازم قول مساعد داد.
گفتنی است: این رویداد با حضور مدیر توسعه زیست بوم کسب و کار صندوق کارآفرینی امید کشور، مدیر صندوق کارآفرینی امید شهرستان سیرجان، فرماندار و برخی مسئولان شهرستان، گلخانه داران سیرجان و ۱۰ شرکت دانش بنیان برگزارشد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/5670