printlogo


بارش باران و برف در محورهای استان؛
احتمال یخ‌زدگی جاده‌های استان کرمان
احتمال یخ‌زدگی جاده‌های استان کرمان
کد خبر: 5802
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمان در حال حاضر باز هستند و تردد در محورها برقرار بود اما توصیه می‌شود هم‌استانی‌ها پیش از عزیمت به سفر با تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان با خبر و زنجیر چرخ، لباس گرم و سوخت کافی به همراه داشته باشند...
احسان عراقی زاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت راه‌های استان کرمان اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف شدید باران را در محور «بردسیر - سیرجان (گردنه کوه پنج)» و «بردسیر - کرمان (خانه کوه)» را داریم.
وی افزود: همچنین در محور «کرمان - راور (گردنه خراسانی)»، «کوهبنان - زرند (گردنه پابدانا)»، «زرند – رفسنجان (داوران)»، «نگار - بافت (گردنه قنات سیر)»، «بافت - نگار (گردنه سنگ صیاد)»، «زرند - راور (گردنه عیسی آباد )»، «زرند – راور (گردنه ده علیرضا )» و «زرند - کرمان (خانوک)» بارش برف را شاهد هستیم.
عراقی زاده با اشاره به مه گرفتگی در محور «کرمان- شهداد (تونل سیرچ)»، «ماهان – بم (سینه جانان)»، «ماهان - بم (خوراک ساز)» و «کرمان - باغین» اظهار کرد: با توجه به کاهش محسوس دما منفی پنج درجه، هوشیاری روسای ادارات جهت اقدام بموقع در انجام عملیات نمک‌پاشی، تیغ‌زنی و اقدامات لازم جهت جلوگیری از یخ زدگی سطح محورها و تامین ایمنی جاده‌ها انتظار می‌رود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: محورهای مواصلاتی استان کرمان در حال حاضر باز هستند و تردد در محورها برقرار بود اما توصیه می‌شود هم استانی‌ها پیش از عزیمت به سفر با تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان با خبر و زنجیر چرخ، لباس گرم و سوخت کافی به همراه داشته باشند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/5802