printlogo


در هفت رشته مهندسی؛
زمان آزمون نظام مهندسی ساختمان اعلام شد
زمان آزمون نظام مهندسی ساختمان اعلام شد
کد خبر: 6059
بنا به گفته مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی، آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۸ و ۹ دی با مشارکت ۱۵۷ هزار نفر در هفت رشته مهندسی و در ۸۰ شهر و ۱۰۴ حوزه امتحانی برگزار می‌شود...
حامد مانی‌فر درخصوص برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در هفت رشته مهندسی که در روزهای آتی برگزار خواهد شد اظهار کرد: در اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در روزهای ۸ و ۹ دیماه سال جاری در ۸۰ شهر و ۱۰۴ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با یادآوری اینکه آزمون برای ۸ دیماه در دو نوبت صبح و عصر و برای ۹ دیماه در نوبت صبح برگزار می‌شود، افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۷ رشته مهندسی برگزار می‌شود که برای رشته‌های عمران، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی در صلاحیت‌های طراحی (محاسبات)، نظارت، اجرا و در رشته معماری در صلاحیت‌های نظارت و اجرا و در رشته‌های نقشه‌برداری و ترافیک به صورت عمومی خواهد بود.
مانی‌فر با اشاره به ثبت‌نام حدود ۱۵۷ هزار نفر داوطلب توضیح داد: در این دوره از آزمون‌ها ۷۸ درصد از شرکت‌کنندگان را آقایان و حدود ۲۲ درصد از آنها را بانوان تشکیل‌ می‌دهند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/6059