printlogo


فرماندار اعلام کرد
پیشرفت ۹۳ درصدی اجرای شبکه فاضلاب سیرجان
پیشرفت ۹۳ درصدی اجرای شبکه فاضلاب سیرجان
کد خبر: 6187
فرماندار ویژه سیرجان گفت: عملیات اجرای شبکه فاضلاب شهری سیرجان تاکنون ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است...
فرماندار ویژه سیرجان به اتفاق مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان، مدیرعامل آبفا سیرجان، مدیرعامل شرکت کاریز و جمعی از مسئولان از روند اجرای پروژه فاضلاب شهری و تصفیه خانه بازدید کردند و ضمن بررسی میزان روند پیشرفت کار، در جریان آخرین وضعیت اقدامات انجام شده و اقدامات در دست انجام در این پروژه قرار گرفتند.
فرماندار سیرجان در این بازدید ضمن ابراز رضایت از کیفیت انجام کار و همچنین پیشرفت قابل ملاحظه در اجرای شبکه فاضلاب، گفت: از زمان آغاز پروژه تاکنون ۳۷۵ کیلومتر از 388 کیلومتر شبکه جمع آوری، با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان اجرا شده که با ظرفیت 26500 مترمکعب تا قبل از پایان امسال به بهره برداری می رسد.
علی یعقوبی‌پور با بیان اینکه تاکنون پروژه اجرای شبکه فاضلاب شهری پیشرفت ۹۳ درصدی و پروژه تصفیه خانه فاضلاب پیشرفت ۹۵ درصدی داشته است، افزود: با بهره برداری از فاز اول این پروژه بیش از ۷۰ درصد جمعیت شهر سیرجان از طرح فاضلاب شهری بهره مند خواهند شد.
به گزارش ایسنا،فرماندار ویژه سیرجان تصریح کرد: مدیریت منابع آب و جلوگیری از آلودگی سفره های آب آشامیدنی، ارتقاء شاخص های زیست محیطی و بهداشت عمومی، تامین نیاز آبی بخش صنعت و کمک در توسعه پایدار منطقه از اهداف و مزایای طرح فاضلاب شهری سیرجان به عنوان یکی از پروژه های بزرگ عمرانی شهرستان است.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/6187