printlogo


مدیر املاک و مستغلات شهرداری کرمان خبر داد
تسریع در به‌روزکردن اطلاعات املاک شهرداری
تسریع در به‌روزکردن اطلاعات املاک شهرداری
کد خبر: 6248
مدیر املاک و مستغلات شهرداری کرمان، از افزایش سرعت انجام اموری ازجمله دریافت استعلام از مناطق پنج‌گانه شهرداری و بررسی و به‌روزکردن اطلاعات املاک شهرداری، با تفکیک نیروهای مدیریت املاک و مستغلات شهرداری خبر داد...
سعید شجاعی، با اشاره به بهبود راندمان کاری نیروها در مدیریت املاک و مستغلات شهرداری، افزود: سعی کردیم نیروهایی که بار فنی بیشتری دارند، به مجموعۀ املاک اضافه کنیم که این اقدام باعث افزایش سرعت عملکرد شده است.
وی ادامه داد: اگر در گذشته، گرفتن یک سند، سه هفته به طول می‌انجامید، در حال حاضر، هر هفته حداقل پنج تا شش سند اخذ، و به نام شهروندان می‌شود.
مدیر املاک و مستغلات شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: در حال گردآوری کلیۀ نقشه‌های تفکیکی شهرداری هستیم و در این فرایند، تیمی از سیستم املاک در حال شناسایی زمین‌های متعلق به شهرداری است که تا به حال مغفول مانده و کسی از آن‌ها اطلاعی نداشته است.
شجاعی، با بیان اینکه روزانه بالغ بر 60 استعلام از مناطق پنج‌گانه گرفته می‌شود، افزود: یک‌سری از نیروهای مدیریت املاک و مستغلات شهرداری، امور مربوط به پاسخ استعلام مناطق را انجام می‌دهند و یک تیم نیز در حال بررسی و به‌روزکردن اطلاعات املاک شهرداری است.
به گزارش کِرنا، وی یادآور شد: رویۀ جداسازی نیروها در حوزه‌های مختلف که در این دوره انجام شده، نقش مهمی در سرعت‌دهی به امور داشته است.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/6248