printlogo


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد
شناسایی ۶۸۴۵ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل
شناسایی ۶۸۴۵ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل
کد خبر: 6286
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۶۸۴۵ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در استان کرمان شناسایی شده که برخی از آنها به کرمان تعلق نداشتند...
رضا رضایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان اظهار کرد: مدیران مدارس در سطح استان همکاری خوبی کردند و تاکنون حدود ۴۰ روز از طرح می‌گذرد، حدود ۷۰۰ دانش‌آموز به مدارس بازگشتند.
وی افزود: از مجموع کودکان بازمانده از تحصیل شناسایی شده در استان ۳۶۹ دانش‌آموز فوت کرده بودند اما اطلاعات آنها ثبت نشده بود. عده‌ای از این دانش‌آموزان ازدواج کرده بودند و عده‌ای نیز به سایر استان‌ها مهاجرت کردند.
رضایی در ادامه درباره تغییر کاربری مدارسی که پتانسیل تجاری شدن دارند، اظهار کرد: به زودی ساخت مغازه های بخشی از هنرستان رسالت برای بهره برداری تجاری آغاز می شود، به طوری که ۱۲ دهنه مغازه در همکف و به همین تعداد هم در طبقه دوم احداث می شود.
به گزارش ایسنا، در این جلسه اعلام شد: دو پایگاه در ناحیه یک و همچنین دو پایگاه در ناحیه دو آموزش و پرورش برای شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل دیده شده است.
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، شوراهای آموزش و پرورش کرمان، زرند و بم به عنوان شوراهای برتر برگزیده شدند که در این جلسه از آنها تجلیل شد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/6286