printlogo


همزمان با برگزاری مجمع عمومی اتاق مشترک ایران و عمان انجام شد؛
تجلیل از خدمات ۱۰ ساله مهندس محسن ضرابی
تجلیل از خدمات ۱۰ ساله مهندس محسن ضرابی
کد خبر: 6292
همزمان با برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده اتاق مشترک ایران و عمان، اعضای این اتاق که برای انتخابات رئیس و هیئت رئیسه دوره جدید در اتاق ایران گردهم آمده بودند از مهندس «محسن ضرابی» رئیس اتاق مشترک ایران و عمان که بعد از ۱۰ سال خدمت در این مجموعه از نامزدی برای این دوره خودداری کرده بود، تجلیل نمودند...
در این جلسه مهندس ضرابی ضمن برشمردن اقدامات انجام شده در طی سالهای مدیریتش گفت :آنچه باعث توفیق این مجموعه شده است همدلی و یک صدایی اعضا و هیئت رئیسه اتاق مشترک بوده است.
ضرابی حرکت بر مدار قانون و تلاش برای گره‌گشایی از فعالان اقتصادی این حوزه را هدف این اتاق مشترک دانست که هر ساله  منسجم‌تر،قدم هایش را رو به جلو برداشت .
رئیس اتاق مشترک ایران و عمان گفت اگر زیر ساخت های اقتصادی بین دو کشور ایجاد شده و حجم مبادلات در مدت ده سال ده برابر شده  حاصل تعامل سازنده‌ای است که با مجموعه‌های مختلف خصوصی و دولتی در ایران و عمان داشته ایم.
وی گفت اتاق مشترک اثبات کرد در صورت انجام کار کارشناسی ، شناسایی موانع و مشکلات ، تدبیر و برنامه ریزی دقیق و همدلی و همراهی دولت ، بخش خصوصی می‌تواند در صحنه بین المللی نقش آفرینی نماید .
گفتنی است در این جلسه  دبیر کل اتاق  مشترک بطور خلاصه اقدامات انجام شده توسط اتاق مشترک را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک ایران و عمان، تعدادی از  اعضای اتاق مشترک حاضر در مجمع نیز ضمن ابراز رضایت از عملکرد آقای ضرابی از تلاش های شبانه روزی وی تقدیر نموده و خواستار بهره مندی از تجربیات وی شدند
پیش از آغاز رسمی  مجمع اعضا اتاق مشترک ایران و عمان به احترام خدمات ۱۰ ساله مهندس ضرابی ایستاده یک دقیقه وی را مورد تشویق قرار دادند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/6292