printlogo


آیا سناریو صعودی بیت کوین در ۲۰۱۸ تکرار می‌شود؟
اتفاق بی‌سابقه در کریپتوکارنسی
اتفاق بی‌سابقه در کریپتوکارنسی
کد خبر: 6361
آنچه در اندیکاتور RSI بیت کوین دیده می‌شود، خاطره ابتدای روند صعودی سال ۲۰۱۸ را زنده می‌کند...
در واقع تجزیه و تحلیل RSI نتیجه نشان می‌دهد که وقتی صحبت از افزایش قیمت بیت کوین به میان می‌آید، چیزهای زیادی برای خوش بین بودن وجود دارد. به نظر می‌رسد بیت کوین در آستانه یک رشد بزرگ است زیرا قدرت بازار شرایط پس از بازار نزولی ۲۰۱۸ را منعکس می‌کند.
طبق آخرین تحلیل‌ها، بیت کوین به لطف سیگنال‌های کلیدی که از شاخص قدرت نسبی خود (RSI) منتشر می‌شود، احتمالا «پس از مقداری تثبیت» به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.
واگرایی صعودی در بیت کوین
با توجه به اینکه افزایش قیمت بیت کوین همچنان در راه است، علیرغم بی‌اعتمادی گسترده نسبت به طول عمر رالی فعلی، گاوهای بیت کوین به طور فزاینده‌ای احساس اعتماد به نفس می‌کنند.
در هفته گذشته واگرایی صعودی در اندیکاتور RSI بیت کوین، در بازه زمانی هفتگی دیده شد. این اتفاق نه تنها در دوران نزولی یک سال اخیر بلکه در کل تاریخ کریپتوکارنسی تا کنون دیده نشده است.
RSI می‌تواند نشان دهنده منطقه اشباع خرید یا فروش باشد. در تایم فریم اشاره شده، بیت کوین چندین ماه در منطقه اشباع فروش قرار داشت و اکنون تا حدی از آنها ناحیه فاصله گرفته است.
در واقع در زمانی که بازار کاملا نزولی بوده و اغلب افراد بر بازار نزولی اتفاق نظر داشتند نشانه‌هایی از بود در چارت بیت کوین دیده می‌شده است.

تثبیت قبل از صعود
به نظر می‌رسد بازار در شرایطی مشابه، اوایل سال ۲۰۱۹ است.
معامله‌گر و تحلیلگر Trader Tardigrade که در رسانه‌های اجتماعی با نام Alan نیز شناخته می‌شود، پیش‌بینی می‌کند که روزهای خوب برای مدتی در آینده ادامه خواهد داشت.
او هفته گذشته به دنبال‌کنندگان خود گفت: «BTC الگوی RSI و Price Action را تا انتهای سال ۲۰۱۹ تکرار کرده است.
در نمودار روزانه، RSI روند صعودی قوی داشته و به منطقه اشباع خرید وارد شده است. رالی بزرگ پس از قدری تثبیت به وجود خواهد آمد.
داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان دادند که RSI روزانه در زمان نگارش این مقاله نزدیک به ۸۷ بود.
به گزارش فردای اقتصاد، این بالاترین رقم از ژانویه ۲۰۲۱ است، یعنی ماه‌ها قبل از اینکه قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود در ۵۸ هزار دلار در آوریل و ۶۹ هزار دلار در نوامبر برسد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/6361