printlogo


آیا زمان ایجاد تغییر فرا رسیده است؟
روال دورکاری خود را متحول کنید
روال دورکاری خود را متحول کنید
کد خبر: 6400
نزدیک به سه سال از شروع همه‌گیری و به طور کلی دوران کار از راه دور می‌گذرد. اگر مدتی (یا تمام) این مدت را از خانه کار کرده‌اید، احتمالاً به ظاهر یک روال عادت کرده‌اید. اما آیا زمان ایجاد تغییر فرا رسیده است؟ در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید اوضاع را تغییر دهید...
شما خسته هستید. زمانی که کار یکنواخت و کهنه می‌شود، بهره‌وری و انگیزه شما در خطر است. یک تغییر ساده مناظر (حتی یک یا دو بار در هفته) می‌تواند سودآور باشد. کار در یک کافه، کتابخانه، فضای کار مشترک یا حتی در فضای باز را در نظر بگیرید (اگر شغل شما و آب و هوا اجازه می‌دهد). کار کردن در کنار یکی از دوستان  دیگر که او هم از خانه دورکاری می‌کند، حتی اگر شغل آنها کاملاً با شغل شما نامرتبط باشد، همچنین می‌تواند زندگی کاری شما را جوان کند.
روال‌های خانوادگی شما تغییر کرده است. تصدیق کنید که چگونه شرایط در اطراف شما تغییر کرده است - به عنوان مثال، شریک زندگی شما به دفتر باز می‌گردد، فرزندانتان برنامه جدیدی دارند، یا شما از یکی از عزیزانتان مراقبت می‌کنید - و با آن سازگار شوید. روال شما اکنون چه چیزی را می‌طلبد که قبلاً چنین نبود؟
شما می‌خواهید عادات سالم‌تری ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، برای سرمایه‌گذاری مجدد در مراقبت از خود هرگز دیر نیست. کم شروع کنید: اگر می‌توانید به پیاده‌روی بروید، زمان خواب ثابتی را تعیین کنید و برنامه‌ریزی برای وعده‌های غذایی هفته را در نظر بگیرید.
منبع: HBR
نویسنده: Elizabeth Grace Saunders
مترجم: شادی آذری حمیدیان
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/6400