printlogo


در نهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران؛
بالاترین نشان جایزه بهره‌وری به «فملی» رسید
بالاترین نشان جایزه بهره‌وری به «فملی» رسید
کد خبر: 6422
شرکت ملی صنایع مس ایران در نهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی، بالاترین نشان و تندیس جایزه بهره‌وری این دوره را کسب کرد...
نهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران دوشنبه سوم بهمن ماه با حضور رئیس هیئت عامل ایمیدرو، مقامات سازمان ملی بهره‌وری، مدیرعامل شرکت ملی مس و جمعی از مدیران شرکت‌های معدن و صنایع معدنی در محل تالار قلم مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد و شرکت‌های برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
در این همایش با اعطای بالاترین نشان و تندیس جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ازسوی وجیه‌الله جعفری به علی رستمی، شرکت ملی مس در بین چهار شرکت برتر در حوزه بهره‌وری قرار گرفت.
در فرایند ثبت‌نام شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی برای ارزیابی بهره‌وری، ۶۰ شرکت حضور یافتند که در نهایت ۴۰ شرکت بخش خصوصی و دولتی موفق به ورود در مرحله ارزیابی قرار شدند.
در این دوره، هشت هزار و ۳۵۰ ساعت دوره آموزشی برای نمایندگان شرکت‌های متقاضی و ۸۴۰ نفر برای دوره تربیت ارزیاب برگزار شد.
همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران از‌ سوی سازمان ایمیدرو به‌ عنوان یک الگوی بومی در تعالی بخش معدن و صنایع معدنی و با هدف حفظ بهبود مستمر، بهره‌وری و جایزه تعالی برای شرکت‌های حوزه معدنی از سال ۱۳۹۱ در حال برگزاری است.
گفتنی است در سال جاری، «فملی» نهضت بهره‌وری را در همه ابعاد اعم از بهره‌وری نیروی انسانی، سرمایه ماشین‌آلات و هوشمند‌سازی فعالیت‌ها از معدن تا تولید،انبار و حمل‌و‌نقل را آغاز کرده است و مدیران، مهندسان و کارکنان سخت‌کوش شرکت هم در این زمینه تلاش جهاد‌گونه را به انجام می‌رسانند.

 
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/6422