printlogo


با پیگیری نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان؛
خودروهای «ریگان خودرو» تحویل مشتریان شد
خودروهای «ریگان خودرو» تحویل مشتریان شد
کد خبر: 6441
رئیس حوزه قضایی بروات گفت: طی مدت کمتر از ۱۰ روز از دستور نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان و با پیگیری دادستانی مرکز استان و حوزه قضایی بروات، تعداد ۹۰ خودرو از سوی شرکت "ریگان خودرو" پس از گذشت سال‌ها تحویل مشتریان این شرکت شد...
معین افشاری با اعلام این خبر اظهار کرد: دادگاه عمومی بروات در راستای سیاست‌های ابلاغی قوه قضاییه مبنی بر رفع موانع و حمایت از تولید و پیشگیری از وقوع جرم از یک سال گذشته به دنبال حل مشکلات شرکت ریگان خودرو است.
وی اضافه کرد: در این رابطه چندین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی با مسئولان مختلف بانکی، صنایع، گمرک و سایر بخش‌ها با مدیران شرکت ریگان خودرو برگزار شد.
این مقام قضایی تصریح کرد: نهایتا در  سفر نماینده عالی قوه قضاییه در استان به شرق کرمان و با حمایت ویژه و صدور دستورات قضایی مبنی بر تحویل خودروهای پلاک شده که متعلق به مشتریان بود، همه محدودیت‌های شرکت ریگان خودرو در این رابطه رفع و امروز اولین گروه از مشتریان شرکت ریگان خودرو بعد از گذشت سال‌ها موفق به دریافت خودروهای خود شدند.
وی ابراز کرد: امیدواریم با همت مسئولان و تلاش بیشتر مدیران شرکت‌های خوردو سازی و همچنین حمایت دستگاه قضایی شاهد آن باشیم این شرکت خودروسازی به تمام تعهدات خود جامعه عمل بپوشاند و رضایت مشتریان را حاصل کند.
بنابراین گزارش، رئیس کل دادگستری استان کرمان در بازدید ۲۵ دی ماه امسال از صنایع خودروسازی منطقه ویژه ارگ بم اعلام کرده بود: در بازدید از این واحدها تلاش می‌شود که مشکلات و موانع پیش روی آنها شناسایی شود. ضمن اینکه عمده مشکل شرکت‌های خودروسازی درحوزه گمرکی بود.
به گزارش ایسنا، وی یادآور شده بود: برخی مشکلات قضایی نیز در شرکت‌های خودروسازی وجود داشته که باید رصد و پیگیری شوند و براساس هماهنگی‌های لازم سیاست واحدی برای کمک به تولید و رفع مشکلات این واحدها انجام شود.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/6441