printlogo


در پنل افزایش بهره‌وری همایش بین المللی سنگ آهن ایران مطرح شد
اثر محدودیت انرژی بر افزایش بهره‌وری صنایع
اثر محدودیت انرژی بر افزایش بهره‌وری صنایع
کد خبر: 6492
محسن زارع سرپرست فرآوری واحد تحقیق و توسعه شرکت فکور صنعت در پنل افزایش بهره‌وری، تولید رقابت‌پذیر و توسعه تکنولوژی ششمین همایش سنگ آهن با اشاره به دسترسی آسان واحدهای تولیدی فولاد در کشور به انرژی در سال‌های گذشته گفت: در شرایط حاضر با کاهش ذخایر و محدودیت انرژی، بهره‌وری در صنایع و تولیدات پررنگتر شده است...
محسن زارع تاکید کرد: موضوع کاهش گازهای گلخانه‌ای نیز در صنایع تعهدات بالایی را ایجادکرده است.
زارع با بیان اینکه از مجموع گازهای گلخانه‌ای ایجاد شده ۷.۲ درصد را بخش صنعت تولید کرده است، افزود: کنوانسیون‌های حفظ محیط زیست و مقابله با گازهای گلخانه‌ای موضوعی است که دیر یا زود کشورما را نیز متعهد خواهد کرد که نشان از اهمیت این امر دارد.
وی با بیان اینکه کاهش مصرف آب، برق و‌ گاز و هوشمندسازی تکنولوژیک موجب افزایش بهره‌وری و کاهش آلایندگی خواهد شد، ادامه داد:۸۰ درصد فرآیند فرآوری و تولید شرکت فکور صنعت به آب نیاز دارد که اهمیت آبگیری باطله را افزایش می‌دهد و با ایجاد تمهیدات در آبگیری باطله توانسته‌ایم دو میلیون متر مکعب آب در سال صرفه‌جویی کنیم.
سرپرست فرآوری واحد تحقیق و توسعه شرکت فکور صنعت تصریح کرد: درفرآیند تولید شرکت فکور صنعت هوشمندسازی تولید در دو واحد اجرا شده است که قرار است به زودی افزایش یابد و به شکل قوی‌تر ارتقا داده شود.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/6492