printlogo


انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی اعلام کرد
ممنوعیت تبلیغات زودهنگام و خارج از موعد
ممنوعیت تبلیغات زودهنگام و خارج از موعد
کد خبر: 6762
انجمن نظارت بر انتخابات دهمین دوره هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشور با انتشار اطلاعیه‌هایی با تاکید بر انجام تبلیغات در زمان مقرر (8 صبح 12 اسفند تا 8 صبح 19 اسفند) هرگونه استفاده از امکانات اتاق‌های بازرگانی برای تبلیغات را تخلف و موجب مسئولیت دانست...
انجمن نظارت بر انتخابات دور دهم هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور در دو اطلاعیه یادآور شد که تبلیغات نامزدها و گروه‌ها باید در زمان مقرر شده در برنامه زمان‌بندی انتخابات صورت گیرد و تبلیغات زودهنگام یا انجام هرگونه فعل تبلیغاتی در فاصله 24 ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری ممنوع و موجب مسئولیت برای مرتکبان آن است.
این انجمن هم‌چنین تاکید کرده است که استفاده از امکانات اتاق‌های بازرگانی نیز برای تبلیغ نامزدها اکیداً ممنوع است. سه بند مورد تاکید انجمن نظارت در مورد انتخابات که حتی ممکن است منجر به ابطال آرای یک نامزد بشود به این شرح است:
1-هرگونه استفاده از امکانات اتاق‌ها برای تبلیغ نامزدها اکیداً ممنوع و موجب مسئولیت خواهد بود.
2-هرگونه تبلیغ قبل از آغاز تبلیغات تحت هرعنوان ممنوع و موجب مسئولیت برای مرتکب آن و عندالاقتضا ابطال رأی نامزد مربوطه خواهد شد.
3-پایان تبلیغات انتخابات ساعت 8 صبح روز 19 اسفند ماه 1401 است. به عبارت دیگر 24 ساعت قبل از زمان برگزاری انتخابات هر نوع تبلیغات انتخابات ممنوع است.
لازم به ذکر است انتخابات دهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی در استان‌ها روز شنبه 20 اسفند ماه برگزار می‌شود و بازه زمانی مجاز برای انجام تبلیغات نامزدها و گروه‌ها از ساعت 8 صبح روز جمعه 12 اسفند تا 8 صبح روز جمعه 19 اسفند ماه 1401 تعیین شده است.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/6762