printlogo


«اقتصاد کرمان» منتشر کرد
ویژه‌نامه انتخاباتی «ائتلاف پیشگامان توسعه»
ویژه‌نامه انتخاباتی «ائتلاف پیشگامان توسعه»
کد خبر: 6846
ویژه‌نامه انتخاباتی «ائتلاف پیشگامان توسعه» برای انتخابات دوره دهم اتاق بازرگانی کرمان منتشر شد. در این ویژه‌نامه، گزیده عملکرد اتاق کرمان در دوره نهم، اهداف و برنامه‌های «پیشگامان توسعه» برای دوره دهم و معرفی اعضای این ائتلاف و سوابق آنها را خواهید خواند. این ویژه‌نامه را از فایل ضمیمه در «اقتصاد کرمان» دریافت کنید...
تفکر نو، توسعه پایدار
اعلام حضور ائتلاف «پیشگامان توسعه» برای انتخابات دوره دهم
ائتلاف«پیشگامان توسعه» که در دوره نهم انتخابات اتاق بازرگانی کرمان توانست پیروز قطعی انتخابات باشد و هر 15 عضو خود را راهی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی کند این بار هم با شعار «تفکر نو، توسعه پایدار» در انتخابات دوره دهم حاضر شده است تا اهداف تازه‌ای را برای ایجاد تحول در فضای اقتصادی استان پهناور و مستعد کرمان پی بگیرد.
به گزارش «اقتصاد کرمان»، محمد صالحی، محمد افشاری‌پور، مجید حجت‌نوقی، مظفر محمدی و حامد بدرآبادی جایگزین برخی چهره‌های قبلی این ائتلاف شده‌اند.

بازخوانی کارنامه دوره نهم فعالیت اتاق بازرگانی کرمان؛
ارتقاء اتاق کرمان تا سطح اول اتاق‌های ایران
منتخبان هیات نمایندگان دوره نهم اتاق کرمان که هر 15 نفر از لیست انتخاباتی ائتلاف پیشگامان توسعه به اتاق راه یافته بودنذ، توانستند به پشتوانه حمایت قاطع جامعه فعالان اقتصادی استان کرمان، برنامه منسجمی را ارایه کنند و برای تحقق آن از هیچ تلاش و کوششی در طی این دوره فروگذار ننمایند.این گزارش می‌افزاید: دستاوردهای متعددی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و «مسئولیت اجتماعی» از سوی هیات نمایندگان دوره نهم اتاق کرمان رقم خورد که گزیده‌ای از آن در ویژه نامه ائتلاف پیشگامان توسعه منتشر شده است. این گزارش می‌افزاید: کارنامه هیات نمایندگان دوره نهم اتاق کرمان در «شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی» نیز در مقایسه با سایر استان‌های کشور، کارنامه کاملا مثبت و قابل دفاعی است. بر همین اساس،نقطه قوت دیگر این دوره از فعالیت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان، حضور اثرگذار اعضای هیات نمایندگان اتاق کرمان در کمیسیون‌های اتاق ایران در دوره نهم فعالیت این نهاد بوده که دستاوردهای متعددی هم به همراه داشته است.  
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/6846