printlogo


وارونه‌نگری به شیوه فداکار؛
انگشت اتهام استاندار به سمت محیط زیست
انگشت اتهام استاندار به سمت محیط زیست
کد خبر: 6856
استاندار کرمان با بیان اینکه سه دستگاه در استان کرمان موانعی را بر سر راه سرمایه‌گذاری ایجاد می کنند، گفت: یکی از آنها سازمان محیط زیست است در عین حالی که منکر حفاظت محیط زیست نیستیم اما برخی اوقات تصور بر این است که برخی دوست ندارند سرمایه‌گذاری در استان انجام شود...
محمدمهدی فداکار در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان اظهار کرد: برخی از دستگاه ها در فضای کسب و کار همکاری نمی کنند که باید احصاء و برخورد شود و آنهایی که عملکرد خوبی در این زمینه دارند نیز تشویق شوند.
او با بیان اینکه سه دستگاه در استان کرمان موانعی را بر سر راه سرمایه گذاری ایجاد  می کنند، افزود: یکی از آنها سازمان محیط زیست است در عین حالی که منکر حفاظت محیط زیست نیستیم اما برخی اوقات تصور بر این است که برخی دوست ندارند سرمایه گذاری در استان انجام شود.
استاندار کرمان امنیت سرمایه گذاری در استان کرمان را خوب ارزیابی کرد و افزود: در سال جاری استان کرمان رتبه ششم ایجاد اشتغال و رتبه چهارم در کاهش بیکاری در کشور را کسب کرده است.
به گزارش ایسنا، او بانک ها را یکی از بازوهای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در استان دانست و بیان کرد: نقد به بانک ها وجود دارد اما باید مدنظر داشت که آنها نیز محدودیت های خودشان را دارند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/6856