printlogo


برای میزبانی از مسافران نوروزی؛
آمادگی ۳۴۰ اقامتگاه بوم‌گردی استان کرمان
آمادگی ۳۴۰ اقامتگاه بوم‌گردی استان کرمان
کد خبر: 6900
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: ۳۴۰ اقامتگاه بوم‌گردی با ۵۱۷۲ تخت آمادگی لازم را برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی دارد...
فریدون فعالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان کرمان در زمینه داشتن اقامتگاه‌های بوم‌گردی دارای رتبه اول کشور است و به همین ترتیب می‌تواند تعداد زیادی از گردشگران و مسافران را میزبانی کند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: تعداد بالای این اقامتگاه‌ها موجب شده که بین مدیران آنها در زمینه ارتقاء کیفیت خدمات رقابت ایجاد شود بطوریکه در کمتر اقامتگاهی می‌بینید که دارای غرفه صنایع‌دستی و محصولات طبیعی نبوده و پرسنل آنها آموزش‌های لازم را در خصوص میزبانی از مهمان‌های نوروزی ندیده باشد.
او ادامه داد: خوشبختانه در دورترین نقطه استان کرمان مکانی برای اقامت گردشگران و مسافران وجود دارد که با دلگرمی پذیرای آنها خواهد بود.
به گزارش ایسنا، فعالی خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در شهرستان‌های کرمان، بافت، زرند، جیرفت و، شهربابک قرار دارد که نظارت بر آنها از یک ماه گذشته آغاز شده و تا پایان ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/6900