printlogo


دکتر علیرضا سعیدی جایگزین دکتر حجت الله رنجبر شد؛
معرفی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید باهنر
معرفی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید باهنر
کد خبر: 6940
آیین تقدیر از دکتر حجت الله رنجبر معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه و معارفه دکتر علیرضا سعیدی سرپرست حوزه پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید باهنر کرمان، با حضور رئیس و مدیران این دانشگاه برگزار شد...
دکتر اکبری‌فرد رئیس دانشگاه معین استان با اشاره به اینکه دکتر حجت الله رنجبر و دکتر علیرضا سعیدی درگذشته مسئولیت‌هایی در دانشگاه داشتند گفت: هر دو بزرگوار از افرادی هستند که برای ارتقاء دانشگاه زحمات زیادی کشیدند و از نظر علمی و پژوهشی جزء برترین استادان دانشگاه محسوب می‌شوند.
وی گفت: امیدواریم که همیشه این سربلندی برای هر دو بزرگوار باشد و شاهد موفقیت‌های روز افزون آنها در مسائل اجرایی، علمی و پژوهشی باشیم.
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن معرفی دکتر علیرضا سعیدی به عنوان یکی از پژوهشگران شاخص و ممتاز دانشگاه افزود: امیدوارم با توجه به ویژگی‌های والای شخصیتی و علمی‌شان ضمن ادامه راه موفقیت‌آمیز معاونین دوره‌های قبل و بهره‌مندی از تجارب همه مدیران و همکاران حوزه معاونت پژوهشی و فن‌آوری دانشگاه، بتوانند افق‌های جدید موفقیت و ارتقاء جایگاه دانشگاه در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را به وجود بیاورند و این کار نیازمند همدلی و همکاری همه دانشگاهیان است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان،در ادامه دکتر اکبری‌فرد از تلاش‌های صادقانه و پشتکارانه دکتر حجت الله رنجبر در دوره تصدی معاونت پژوهشی و فن‌آوری دانشگاه تجلیل کرد و افزود: ا‌‌‌ن‌شاالله در هر کجا که هستند موفق و پیروز و سربلند باشند.


 
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/6940