printlogo


دبیر اجرایی مرکز کسب و کار اتاق کرمان مطرح کرد
خدمات مرکز کسب و کار اتاق به فعالان اقتصادی
خدمات مرکز کسب و کار اتاق به فعالان اقتصادی
کد خبر: 7777
دبیر اجرایی مرکز کسب و کار اتاق کرمان گفت: این مرکز در حوزه های مختلف از جمله بیمه، بانک، مالیات، حقوقی، کسب و کار، بازرگانی و بازاریابی به ارائه مشاوره و حل مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی می پردازد...
عباس عسجدی افزود: در سه ماه ابتدایی سال جاری تعداد 63 پرونده در مرکز کسب و کار اتاق تشکیل شده که از این تعداد 36 پرونده در حوزه های بانک، بیمه، مالیات و حقوقی و 27 پرونده در حوزه ایجاد و توسعه کسب و کار و بازاریابی بین المللی بوده است.
عسجدی اظهار داشت: هم اکنون 12 پرونده در مرکز کسب و کار در دست اقدام قرار دارد و 27 پرونده نیز پس از برگزاری جلسه و ارائه نظر کارشناسی اتاق، به دستگاه های اجرایی مربوطه از جمله دادگستری کل استان و سازمان صمت ارسال شده و در نوبت طرح و دریافت مصوبه هستند. وی ادامه داد: در اولین فصل از سال 1402، بیشترین فراوانی پرونده های ارجاعی به مرکز کسب و کار اتاق کرمان در حوزه مشکلات فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران با دستگاه های مجوز دهنده با تعداد 20 پرونده و پس از آن حوزه بانکی با 13 و حوزه حقوقی با 12 پرونده بوده است.
عسجدی اظهار کرد: پس از تغییرات ایجاد شده در ساختار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شمال استان، تعدادی از پرونده ها که پیش از این کار کارشناسی آن ها در کمیته تخصصی ستاد اقتصاد مقاومتی به دبیری مرکز کسب و کار به انجام رسیده بود، به دادگستری کل استان ارسال شده است. دبیر اجرایی مرکز کسب و کار اتاق کرمان تصریح کرد: 83 درصد از پرونده های تشکیل شده در بازه زمانی یاد شده از فعالان اقتصادی غیرعضو اتاق بوده اند.
وی در پایان با اشاره به انجام اقدامات پروژه ای بیان کرد: دبیری کمیته های تخصصی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری در سال 1401، کارگروه تحقق شعار سال های 1400 و 1401، کمیته تقسیط بدهی واحدهای بحرانی بدهکار به سازمان تامین اجتماعی و کمیته واحدهای تحت تملک بانک های استان از سایر اقدامات مرکز کسب و کار بوده که تعدادی از آن ها در حال انجام است. گفتنی است مرکز  کسب و کاراتاق کرمان با هدف بهبود مستمر محیط کسب وکار، ارائه خدمات مشاوره ای و پیگیری مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی به ویژه در بخش های مالیات، تامین اجتماعی، بانک و کار زیر نظر هیات رئیسه اتاق کرمان از آذرماه سال 98 تشکیل شده است.
بنا به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان، فعالان اقتصادی برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و خدمات مورد نیاز می توانند به سایت https://3632.kccim.ir مراجعه و یا با شماره چهار رقمی 3632 تماس حاصل نمایند.

 
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/7777