printlogo


در نشست ستاد تنظیم بازار تاکید شد
نظارت بر ورود دام به استان کرمان
نظارت بر ورود دام به استان کرمان
کد خبر: 8678
در نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمان مقرر شد، ورود دام به استان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های جهاد کشاورزی و دامپزشکی انجام گیرد...
ستاد تنظیم بازار استان کرمان به ریاست معاون اقتصادی برگزار و مقرر شد چنانچه تصمیم بر ورود دام به استان باشد، جهاد کشاورزی و دامپزشکی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی این کار را انجام دهند.
امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، لزوم مدیریت هدفمند بر دام‌های استان و اتصال دام‌های جامعه عشایری به بازار روز را مورد تاکید قرار داد.
وی افزود: ما نیازی به واردات گوشت نداریم و باید مدیریت درستی داشته باشیم، سازمان جهاد کشاورزی با زیرمجموعه‌های عشایری و تعاون روستایی و بخش‌ خصوصی می‌توانند گوشت استان را تنظیم کنند.
بنا به گزارش سازمان جهاد کشاورزی شمال استان، تولید گوشت گرم مرغ از ۴۰ تن به ۱۸۵ تن در روز رسیده و هم اکنون میزان تولید گوشت گرم در استان پایدار است.
کمبود شکر در استان دستور کار بعدی ستاد تنظیم بازار بود و قرار شد به زودی کارگروهی از سازمان جهاد کشاورزی و اصناف تشکیل و ۸۳۳ تن شکر سهمیه استان را پیگیری و به استان وارد کنند.
معاون اقتصادی استاندار کرمان همچنین با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، برپایی فروش و تخفیف ویژه اصناف را برای کمک به خانواده‌ها مورد تاکید قرار داد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،در شورای آرد و نان استان نیز به ریاست معاون اقتصادی استاندار کرمان، عنوان شد اولین جشنواره ملی نان 11 تا 14 مهر ماه در کرمان با هدف احیای نان‌های آیینی و نان کامل برگزار می‌شود که تاکنون 20 استان برای شرکت اعلام آمادگی کرده‌اند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/8678