این روزها خوردن غذا علاوه بر رفع گرسنگی، نوعی تفریح و خوش گذرانی محسوب می شود. اما این تفریح گاهی هم با دغدغه ها و علامت سؤال هایی همراه می شود. مثلا:
خیکی ها دات کام به وجود آمده است تا تمامی عکس ها، نقدها، اطلاعات و از همه مهم تر نظر مشتریان در رابطه با رستوران ها، کافه ها، فست فودها و تمامی کسب و کارهای مرتبط با غذا یکجا متمرکز شده و قابل دسترسی باشد. علاوه بر اینکه افراد در خیکی آلبوم می توانند عکس هایشان را به اشتراک گذاشته و در سایت خیکی ها به پاسخ بسیاری از سؤال های خود دست یابند. در واقع در این پلتفرم غذایی صاحبان کسب و کارها از نظر یکدیگر باخبر شده و انتقادات و پیشنهادات را یکجا مشاهده می کنند، بدین صورت ارتباط صاحبان مکان های غذایی با مشتریان برقرار شده و باعث می شود ؛غذاها بیشتر با سلیقه مشتریان جور آید. از طرفی ارتباط بین مشتریان نیز برقرار شده و می توانند از نظرات یکدیگر استفاده کنند. مهدی ایرانمنش ۳۳ ساله در تابستان ۱۳۹۴ با تیم خیکی ها که متشکل از ۵ نفر بود این استارتاپ را بنیان گذاشت. MVP آن ها پیج اینستاگرامشان بود که بعد از گذشت چندین ماه نیز سایت خود را فعال کرده و دو نفر متخصص را به عنوان منتقد کار خود در نظر گرفتند. مهدی بقیه اعضای تیمش را اینگونه معرفی می کند:
لینک مطلب: | http://eghtesadkerman.ir/News/item/91 |