printlogo


معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان خبر داد:
تحقق 40 درصدی بودجه شهری در نیمه اول 1402
تحقق 40 درصدی بودجه شهری در نیمه اول 1402
کد خبر: 9137
معاون مالی ‌و ‌اقتصادی شهردار کرمان، از درآمد 1657 میلیارد و 700 میلیون تومانی شهرداری کرمان در شش‌ماه نخست سال‌ جاری خبر داد...
رامین امیرمداح، با بیان اینکه این میزان درآمد نسبت به مدت‌زمان مشابه سال قبل، ۱۰۸ درصد افزایش داشته است، افزود: افزایش درآمد شهرداری در شش‌ماه نخست امسال، اگر بی‌سابقه نباشد، بدون تردید کم‌سابقه است.
وی، از تحقق ۴۰ درصدی بودجه پیش‌بینی‌شده سال‌جاری در شش‌ماه نخست سال خبر داد و گفت: با تجربۀ به‌دست‌آمده در نیمۀ ابتدایی امسال، تلاش می‌کنیم تا انتهای سال‌جاری، ۱۰۰ درصد بودجه محقق شود.
معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان، تشکیل «کمیته درآمد شهرداری کرمان» در ابتدای امسال را، یک اتفاق مثبت درجهت تحقق بیشتر درآمدهای شهرداری ارزیابی کرد و گفت: تمام احکام اعضای این کمیته که با دبیری مدیریت تشخیص و وصول درآمدها فعالیت می‌کند، توسط شهردار صادر شده و تمام جلسات آن به‌صورت منظم، برگزار شده است.
به گزارش کرنا،امیرمداح، با بیان اینکه میزان وصول درآمد در شهرداری‌های مناطق و سازمان‌ها نیز، رصد شده است، افزود: در این کمیته، راهکارهای اجرایی برای افزایش درآمدها ارائه، و متناسب با آن، جلسات کمیته درآمد در شهرداری‌های مناطق نیز برگزار و تصمیم‌های لازم گرفته می‌شود.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/9137