printlogo


جهت دهی ظرفیت ها در مسیر توسعه صنعت گردشگردی؛
رئیس اتاق کرمان دبیر ستاد «کرمان 1404» شد
رئیس اتاق کرمان دبیر ستاد «کرمان 1404» شد
کد خبر: 9655
در نود و دومین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان، استاندار کرمان طی حکمی"سیدمهدی طبیب زاده" رئیس اتاق کرمان را به عنوان دبیر ستاد گردشگری «کرمان 1404» منصوب کرد...
در متن این حکم آمده است:"نظر به رویکرد جمعی و جدید استان در راستای جهت دهی به ظرفیت های بخش های مختلف در مسیر توسعه صنعت گردشگردی و در چهارچوب برنامه عملیاتی یک ساله استان، بدین وسیله جنابعالی به عنوان دبیر ستاد"کرمان ۱۴۰۴" منصوب می شوید. تا ضمن هماهنگی با مدیران اجرایی مربوطه، تهیه برنامه را با رویکردهای اعلامی مدیریت استان به سرانجام برسانید. ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی جنابعالی از درگاه رحمت الهی، وظایف دبیرخانه به شرح زیر اعلام می گردد.
1. راه اندازی دبیرخانه در محل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان
2. تدوین کمیته ها و شرح خدمات هر کدام جهت پیشبرد برنامه های کرمان ۱۴۰۴
3.معرفی روسای کمیته ها به ستاد اجرایی جهت صدور ابلاغ مسئولیت
4.تدوین دستور کار جلسات ستاد، برگزاری جلسات و پیگیری مصوبات با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان
5.برنامه ریزی جهت تبیین و ارتقا آگاهی بخشها و گروه های مختلف نسبت به اهداف و رویکردهای کرمان ۱۴۰۴
6.رصد مداوم برنامه عملیاتی و اعمال نمودن اقدام لازم جهت بهبود مراحل اجرایی آن
ضمناً دکتر آیت الهی موسوی معاون محترم عمرانی به عنوان جانشین ستاد تعیین و لازم است هماهنگی های امور با ایشان صورت پذیرد."
در طرح"کرمان 1404" قرار است به مدت 16 ماه 56 رویداد گردشگری با هدف معرفی بیشتر جاذبه های گردشگری استان برگزار شود و سپس برنامه های میان مدت و بلندمدت در این طرح دیده شده است.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/9655