printlogo


رئیس اتحادیه میدان داران کرمان اعلام کرد؛
قیمت میوه‌های شب یلدا در کرمان
قیمت میوه‌های شب یلدا در کرمان
کد خبر: 9860
رئیس اتحادیه میدان داران کرمان با اشاره به اینکه کمبودی در بازار میوه شب یلدا وجود ندارد، گفت: قیمت هر کیلو هندوانه پوست سفید ۱۰ هزار تومان و بهترین نوع هندوانه کیلویی ۱۶ هزار تومان است...
محمدرضا حاج‌عباسی درباره وضعیت بازار میوه کرمان در آستانه شب یلدا اظهار کرد: میوه به وفور در بازار وجود دارد و کمبودی نیست.
وی درباره قیمت‌ها بیان کرد: قیمت هر کیلو هندوانه پوست سفید ۱۰ هزار تومان و بهترین نوع هندوانه کیلویی ۱۶ هزار تومان است.
حاج‌عباسی با اشاره به قیمت ۲۰ هزار تومانی هر کیلو سیب درختی افزود: سیب ممتاز کیلویی ۳۲ هزار تومان است و قیمت هر کیلو پرتقال تامسون جنوب ۳۰ هزار تومان و پرتقال محلی ۱۴ هزار تومان است.
رئیس اتحادیه میدان داران کرمان با تاکید بر اینکه خرده‌فروشان مجاز هستند تا ۳۰ درصد به قیمت‌های اعلام شده سود اضافه کنند، گفت: قیمت میوه نسبت به تورم خوب است و نسبت به سال گذشته شاید کمتر از ۱۰ درصد افزایش قیمت میوه را شاهد هستیم و در برخی میوه‌ها مانند نارنگی، قیمت کمتر از سال قبل است.
به گزارش ایسنا،وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: امکان خرده‌فروشی به مردم در میدان میوه و تره‌بار کرمان فراهم شده و هر روز از ساعت ۱۰ به بعد مردم می‌توانند میوه و صیفی‌جات موردنیاز خود را مستقیماً از میدان با قیمت ارزان‌تر خریداری کنند.
حاج‌عباسی تصریح کرد: با توجه به کوتاه شدن دست دلالان در میدان، همشهریانی که اخیراً از میدان خرید کرده‌اند، راضی بودند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/9860