• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
منطقه سعیدی پایلوت شد؛

آغاز طرح ساماندهی حاشیه‌‌ شهر کرمان

به گفته استاندار کرمان، حدود ۳۰ هزار نفر در مناطق حاشیه‌ شهر کرمان سکونت دارند که حداکثر ظرفیت قانونی به کار گرفته شده تا مشکلات آنها با کمترین هزینه برطرف شود...

طرح ساماندهی حاشیه‌ شهر کرمان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار کرمان از منطقه سعیدی آغاز شد.
محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در مراسم آغاز این طرح در محل دهیاری روستای سعیدی عنوان کرد: حل مشکل حاشیه شهر کرمان از مدت‌ها قبل مطرح بوده و علاوه بر خواست هزاران نفر از ساکنان این مناطق، دغدغه مسئولان استان نیز قرار داشته است.
وی بیان کرد: جلسات مستمر و مفصلی با هماهنگی تمام دستگاه‌ها اعم از اجرایی، قضایی و خدمات‌رسان برگزار و طراحی‌هایی نیز ارائه شد.
استاندار کرمان افزود: مالکیت‌ها، زیرساخت‌ها، انشعابات و مهندسی حاشیه شهر دچار بهم‌ریختگی است که در طرح ساماندهی برای همه آنها تصمیم‌گیری شده.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، فداکار ادامه داد: الحاق‌هایی به محدوده باید صورت می‌گرفت که در منطقه سعیدی 43 هکتار است و بیش از 6 هزار نفر جمعیت دارد.
وی خاطرنشان کرد: اولین قدم در حوزه زیرساختی منطقه سعیدی با لوله‌کشی گاز آغاز شد و به دنبال آن آب و دیگر خدمات ارائه می‌شود.
استاندار کرمان با اعلام اجرای طرح ساماندهی در تمام مناطق حاشیه‌نشین کرمان، دلیل انتخاب منطقه سعیدی در شروع به‌کار ساماندهی را، وسعت کم و اصلاحات احتمالی عنوان کرد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10613
اخبار مرتبط
نظرات شما