• جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 03 May 2024

  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 03 May 2024
فراخوان رویداد منتشر شد؛

رویداد ملی بسته‌بندی خلاق صنایع دستی رفسنجان

فرماندار رفسنجان از فراخوان رویداد ملی طراحی و بسته بندی خلاق محصولات خانگی و صنایع دستی در این شهرستان خبر داد و گفت: صاحبان ایده می توانند آثار خود را تا ۳۰ بهمن به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند...

حسین رضایی در آیین رونمایی از پوستر این رویداد اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود در حوزه محصولات خانگی و صنایع دستی، بسته بندی آنهاست و برای حل این‌ مشکل نیاز داریم که صاحبان ایده در این رویداد شرکت و آثار خود را ارسال کنند.
وی بیان کرد: محورهای این رویداد شامل طراحی و بسته بندی صنایع غذایی، طراحی و بسته بندی صنایع دستی، طراحی و بسته بندی سوغات، طراحی و بسته بندی گیاهان دارویی و سایر موارد است.
فرماندار رفسنجان افزود: علاقه مندان می توانند ایده های خود را به صورت مجازی در سایت دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان به آدرس Http://yun.ir/event_iaur ثبت کنند.
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان نیز گفت: از امروز تا ۳۰ بهمن ماه فرصت ارسال ایده به این رویداد هست و ایده ها تا دهم اسفند جمع آوری و ارزیابی می شوند.
سیدمحمدرضا حسینی پور تصریح کرد: پس از ارزیابی، صاحبان ایده های برتر تا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ آموزش های حضوری یا مجازی را در مرکز نوآوری شهید ستاری فرا می گیرند.
وی بیان کرد: ششم اردیبهشت هم مراسم اختتامیه رویداد برگزار خواهد شد و برگزیدگان مورد حمایت مجتمع مس سرچشمه قرار خواهند گرفت تا ایده ها به عنوان الگو مطرح شود.
به گزارش ایرنا، معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند با شماره تلفن ۰۳۴۳۴۳۱۳۰۱۰ تماس بگیرند و جزییات بیشتر از نحوه شرکت را جویا شوند.
آیین رونمایی از پوستر رویداد ملی طراحی و بسته بندی خلاق محصولات خانگی و صنایع دستی با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در محل خانه حاج آقا علی رفسنجان برگزار شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10237
اخبار مرتبط
نظرات شما