• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
از محصولات جدید لاستیک بارز در کرمان رونمایی شد؛

افزایش ۴۰ درصدی فروش بارز

مشاور مدیرعامل شستا در مراسم رونمایی از محصولات جدید لاستیک بارز در مجتمع کرمان بارز گفت: فروش مجموعه بارز ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و لازم است زنجیره تولید و طرح‌های توسعه و دانش افزایی تقویت شده و بهره‌وری ارتقا یابد...

صاحب محمدی با تشکر از مدیرعامل لاستیک بارز در کرمان به واسطه عملکرد دو سال گذشته تصریح کرد: فروش مجموعه بارز ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و لازم است زنجیره تولید و طرح‌های توسعه و دانش افزایی تقویت شده و بهره‌وری ارتقا یابد.
محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این مراسم با مقایسه وضعیت دو سال قبل مجموعه بارز و اکنون اظهار کرد: کار بسیار بزرگی انجام شده و باعث شد این مجموعه از ورشکستگی نجات یافت.
وی با اشاره به همکاری آقایان مدرس خیابانی و مرتضوی وزرای دولت سیزدهم در کمک به رفع مشکلات لاستیک بارز بیان کرد: روند اجرای پروژه لاستیک‌های فوق سنگین نیز با همکاری مجموعه ارگ جدید بم در حال انجام است و شرکت‌های بزرگ معدنی سهامدار و خود نیز در آینده مشتری این لاستیک‌ها هستند.
فداکار با اشاره به نقش مجموعه لاستیک بارز در اشتغال پایدار کرمان بیان کرد: امیدواریم کار پروژه لاستیک‌های فوق سنگین با قدرت پیش برود و پروژه تا پایان این دولت اجرایی شود و ما نیز از همکاری دریغ نخواهیم کرد.
همچنین جمال میرزایی مدیرعامل لاستیک بارز در این مراسم با اشاره به مشکلات این کارخانه از سال ۹۷ تا سال ۱۴۰۰ و نارضایتی کارگران و ... بیان کرد: در سال گذشته خودباوری در این مجموعه اتفاق افتاد و عملکرد سه ماهه با زیان بیش از ۱۰۰ میلیارد به سود خالص ۴۰۰ میلیارد در پایان سال تبدیل شد و این با تغییرات در حوزه تولید، فروش و  ... اتفاق افتاد و در سال جاری نیز با تغییر نگرش به ۲۰۰۰ میلیارد تومان سود در طی ۹ ماهه سال دست یافتیم.
میرزایی اظهار کرد: در کرمان شاهد تولید روزانه بیش از ۳۰۰ تن لاستیک هستیم که این ه عنوان یک رکورد است و نگاه خوبی به سال آینده داریم و باید از لاک محلی خارج و وارد بازارهای جهانی شده و در این مورد دگرگونی ایجاد کنیم.
به گزارش ایسنا، در این مراسم از محصولات جدید مجموعه لاستیک بارز رونمایی شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10486
اخبار مرتبط
نظرات شما