• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان خبر داد:

4009مددجوی کرمانی کمک ‌هزینه اجاره مسکن دریافت کردند

قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار و 9 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد این استان کمک ‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن دریافت کردند.

سهراب روستایی روز شنبه در جمع خبرنگاران یکی از مشکلات اصلی مددجویان کرمانی را نداشتن مسکن اعلام کرد و افزود: پرداخت کمک ‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن به مددجویان می‌ تواند نقش مهمی در رفع مشکل مسکن آن‌ ها داشته باشد که امیدواریم در سال آینده کمک‌ هزینه اجاره و ودیعه مسکن مددجویان ازنظر کمی و کیفی رشد خوبی داشته باشد.
وی رویکرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌ رسانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد را توانمندسازی آن‌ ها در بخش‌ های مختلف از جمله مسکن اعلام کرد و بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه میلیارد و 368 میلیون تومان کمک‌ هزینه اجاره و ودیعه مسکن به 4009 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان پرداخت‌شده است.
قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان یکی دیگر از خدمات کمیته امداد در بخش مسکن را ارائه خدمات تعمیر منازل مسکونی به مددجویان عنوان کرد و گفت: بخشی از هزینه ‌های تعمیر منازل مسکونی مددجویان از محل کمک‌ های خیرین تأمین می ‌شود.
روستایی با اشاره به اجرای طرح رضوان توسط این نهاد به‌ منظور جذب کمک‌ های خیران در تأمین مسکن مددجویان تصریح کرد: خیران نیکوکار می‌ توانند با مشارکت در این طرح کمیته امداد را در تأمین مسکن مددجویان و اقشار محروم یاری رسانند.
وی یادآورشد: همچنین با هماهنگی‌ ها و اقدامات انجام گرفته با ادارات آب، برق، گاز و شهرداری انشعابات و پروانه ساختمانی به‌ شکل رایگان به مددجویان اعطا می ‌شود.
قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان بیان داشت: 12 هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب هستند که با توافقات انجام‌شده قرار است در سال آینده بیش از پنج هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان صاحب مسکن شوند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/40
اخبار مرتبط
نظرات شما