• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
در نیمه اول سال آینده؛

فاز نخست «صاروج پارس»افتتاح می شود

سرپرست شهرداری کرمان گفت: ۳۰ درصد عملیات انتقال برق پروژه «صاروج پارس» باقی مانده که حداکثر ظرف یک‌ماه آینده به پایان خواهد رسید. محسن تویسرکانی در دیدار با هیئت عمانی سرمایه‌گذار پروژه «صاروج پارس»، افزود: اهتمام ما بر این است که این پروژه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد...

وی افزود: تأکید بر این است که آن بخشی از کار که برعهدۀ شهرداری است، به‌خصوص انتقال برق، باسرعت انجام شود؛ پیگیر مسئله فاضلاب پروژه هم هستیم که هرچه سریع‌تر به پایان برسد.
سرپرست شهرداری کرمان، با بیان اینکه اعتقادم دارم برای آبادانی شهر و کشور باید با سرمایه‌گذاران به‌خصوص سرمایه‌گذاران خارجی، به‌طور ویژه ارتباط گرفته شود، به موضوع پارک‌ممنوع اطراف این پروژه و پیگیری آن اشاره کرد و گفت: در این رابطه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید پای کار بیایند؛ ما هم آن بخشی که برعهدۀ شهرداری هست، انجام خواهیم داد.
رییس هیئت‌مدیره صاروج پارس نیز در این جلسه، بیان کرد: خوشحالیم که پروژه با سرعت خوبی در حال پیشرفت است و امیدواریم تا پایان خردادماه سال آینده، بتوانیم فاز نخست را افتتاح کنیم.
به گزارش کرنا، مرتضی سلطان افزود: از شهرداری کرمان به‌خاطر حمایت و مساعدتی که با ما داشته و سایر مدیران استان که مشوق و دلگرمی ما برای ادامه کار بودند، تشکر می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: یکی از درخواست‌های ما مساعدت در اجرای طرح پارک‌ممنوع اطراف پروژه است که هنوز رعایت نمی‌شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10713
اخبار مرتبط
نظرات شما