• سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ -
  • 16 July 2024

  • سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ -
  • 16 July 2024
در کارگروه مشترک اتاق کرمان و دادگستری کل استان،

مشکلات واحدهای صنعتی رفسنجان بررسی شد

در نخستین سفر شهرستانی کارگروه مشترک اتاق کرمان و دادگستری کل استان، مسائل و مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان رفسنجان در محل کارخانه اروند چرخ بررسی شد...

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان در این نشست از عزم دادگستری برای کمک به حل مشکلات فعالان اقتصادی با همکاری مراکز کسب و کار و داوری اتاق کرمان خبر داد. سیدمهدی قویدل افزود: سفرهای شهرستانی این کارگروه با دو هدف انجام پژوهش در خصوص مسائل و مشکلات کلان و بررسی و پیگیری مشکلات موردی واحدهای تولیدی صورت می‌پذیرد.
در ادامه این نشست رئیس مرکز داوری اتاق کرمان نیز به انجام پژوهشی در حوزه مشکلات حقوقی و قضایی و مشکلات خاص بنگاه‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: این موارد از مصادیق کمک به فعالان اقتصادی استان است. منصور سالاری اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این سلسله نشست‌ها شرایط بنگاه‌های اقتصادی را بهبود بخشد.
همچنین رئیس مرکز کسب و کار اتاق کرمان نیز در این نشست ضمن اشاره به مشکلات مطرح شده و پیگیری‌های انجام شده توسط آن مرکز در این رابطه بیان کرد: در حال حاضر پرونده‌های مصداقی در حوزه مشکلات مطرح شده در مرکز کسب و کار اتاق کرمان باز و در دست بررسی است. عباس عسجدی افزود: بخشی از مشکلات مطرح شده نیازمند پیگیری در سطح ملی است و اتاق کرمان برای حل آنها از طریق راه‌های ارتباطی قانونی تعریف شده در حال رایزنی با دستگاه‌های اجرایی مرتبط در تهران است.
به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان،همچنین در این نشست رئیس دادگستری و دادستان رفسنجان نیز آمادگی خود را برای همکاری با این کارگروه مشترک اعلام کردند. گفتنی است کارگروه مشترک دادگستری کل استان و اتاق کرمان بر اساس مصوبه جلسه مشترک با رئیس کل دادگستری کرمان با هدف استفاده از ظرفیت‌های قانونی قوه قضاییه و با توجه به تفاهمنامه منعقد شده، ایجاد شده است.

 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11373
اخبار مرتبط
نظرات شما