• جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ -
  • 19 July 2024

  • جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ -
  • 19 July 2024
تویسرکانی تأکید کرد:

حمایت شهرداری از معرفی صنایع‌دستی کرمان

شهردار کرمان، در بازدید از اکونوموزه «بی‌بی حیاتی»، بر استفاده از همه ظرفیت‌های شهرداری برای معرفی فرهنگ و صنایع‌دستی کرمان، تأکید کرد...

محسن تویسرکانی، در این بازدید که با همراهی رییس کمیسیون هوشمندسازی، شفافیت و بهره‌وری شورای اسلامی شهر کرمان، معاون مالی و اقتصادی شهردار، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذرای و مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذار علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری، انجام شد، گفت: اکونوموزه بانو «بی‌بی حیاتی» یکی از ظرفیت‌های منحصربه‌فرد کرمان است که نسبت به معرفی صنایع‌دستی استان که بعضاً مورد غفلت واقع شده‌اند، نقش فعالی دارد.
وی ظرفیت این اکونوموزه حیاتی را بسیار بیشتر از وضعیت فعلی آن دانست و اظهار داشت: در نظر داریم در این اکونوموزه، تغییرات مثبتی ایجاد کنیم تا رونق بیشتری بگیرد.
شهردار کرمان، از گفت‌و‌گو با سرمایه‌گذران بخش خصوصی و بررسی پیشنهادهای آنها به‌منظور ارتقای وضعیت اکونوموزه «بی‌بی حیاتی»، خبر داد و افزود: احتمالاً با ورود سرمایه‌گذار، موقعیت این اکونوموزه ، به مرکز عرضه و فروش فرش و صنایع دستی کرمان تغییر خواهد کرد و موجب فعال‌ترشدن و پویاتر شدن این مکان خواهد شد.
تویسرکانی، با تأکید بر اینکه لازمه این سرمایه‌گذاری این است که سایر رشته‌های صنایع‌دستی کرمان، تحت‌الشعاع قرار نگیرند، گفت: مسئولیت اجتماعی ما در شهرداری این است که از همه ظرفیت‌ها برای شناساندن صنایع دستی کرمان و استادانی که در گذشته و در حال‌ حاضر در استان کرمان فعال بوده و هستند، استفاده کنیم.
به گزارش کرنا، وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم اکونوموزه «بی‌بی حیاتی» هرچه بیشتر و بهتر شناسانده شود و در این راستا سعی می‌کنیم ساعات بازدید به ساعات اداری محدود نباشد و از شیوه‌های جدید فروش و عرضه محصولات صنایع‌دستی، بهتر و بیشتر استفاده شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11677
اخبار مرتبط
نظرات شما