• سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ -
  • 10 September 2024

  • سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ -
  • 10 September 2024
پس از ۱۰ سال انتظار؛

پرواز خارجی کرمان برقرار شد

پرواز کرمان - دبی به عنوان اولین پرواز برنامه ای خارجی پس از حدود ۱۰ سال انتظار بالاخره امروز(دوشنبه) با انجام نخستین پرواز با شرکت هواپیمایی فلای دبی و استقبال مسئولان استان در کرمان افتتاح شد. این پرواز دیار کریمان را به دست‌کم ۱۲۰ کشور دنیا متصل می‌کند...

صرفنظر از ظرفیت های صنعتی، معدنی، کشاورزی و گردشگری کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور، این پرواز خارجی می تواند مورد استفاده دیگر استان‌های همجوار آن نیز قرار گیرد.
انتظار می رود با راه اندازی این پرواز و شروع تورهای گردشگری مستقیم خارجی به کرمان، استان چهارفصل در هر زمان ازسال -  دیار کریمان- به مقصد اصلی و مهم گردشگری داخلی و خارجی تبدیل شود.
امروز و هنگام نشستن این پرواز از دبی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیرکل فرودگاه ها و رییس اتاق بازرگانی با اهدای گل از مسافران این پرواز که برای نخستین بار به فرودگاه کرمان وارد شده بودند، استقبال کردند.
به گزارش ایرنا،این پرواز ظرفیت جابه‌جایی ۱۸۰ مسافر را دارد که مسافران را هر هفته ۲ بار بین مقصد کرمان و دبی امارات جابه‌جا می کند و انتظار است بازرگانان، صنایع، دفاتر مسافرتی و گردشگران بااستفاده از این ظرفیت سبب تداوم آن شوند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/12087
اخبار مرتبط
نظرات شما