در این نشست بر معرفی بیشتر جاذبه های کرمان و ضعف استان در این زمینه صحبت هایی مطرح و مقرر شد برای بازاریابی، تبلیغات و معرفی بیشتر آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری و صنایع دستی استان بیشتر از گذشته برنامه ریزی و تلاش صورت گیرد. در ادامه در رابطه به بررسی فیلم تبلیغاتی با عنوان "نوروز به کرمان بیا" که قرار بود برای جذب گردشگر در اسفندماه سال گذشته تهیه و اطلاع رسانی شود، پرداخته شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا ناتمام ماند و قرار شد برای تولید محتوای خلاق، جدید و معرفی موثر کرمان، نمونه های تبلیغاتی خوب در دنیا بررسی و سپس برای تهیه آن اقدام شود.
آسیب های وارده به صنعت گردشگری استان کرمان به دلیل شیوع ویروس کرونا و ارائه تسهیلات برای جبران بخشی از این خسارت ها از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود که به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان تعهدات دولت در پرداخت این تسهیلات انجام شده و آمادگی لازم برای دریافت پیشنهادها در زمینه رفع مشکلات واحدهای گردشگری وجود دارد.
همچنین بر عملکرد مناسب و همراهی بیشتر بانک ها با فعالان حوزه گردشگری برای دریافت تسهیلات و راه اندازی سایت ویژه صنایع دستی استان تاکید شد. در پایان بر معرفی آثار فاخر و صنایع دستی استان به سازمان جهانی یونسکو با آماده کردن زیرساخت هایی مانند شناسنامه دارکردن محصولات، درجه بندی آنها و همچنین تهیه تاریخچه کامل صنایع دستی استان تاکید شد و مستندات و مدارک یک شرکت پته برای معرفی به عنوان سفیر یونسکو به اتاق ایران مورد تایید قرار گرفت.