• پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024

  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024
بازدهی هفته دوم آبان۱۴۰۰؛

افت دسته‌جمعی بازارها

در هفته‌ای که گذشت بازارها به صورت دسته جمعی افت کردند. در بین بازارها بیشترین افت در بازار سرمایه رخ داد و بازار ارز با کمترین نوسان کاهشی نزدیک به صفر شد.

بورس
بازار سرمایه در این هفته با افت ۲٫۶ درصدی بیشترین افت را در هفته داشت.
براساس داده‌های سازمان بورس و اوراق بهادار، شاخص کل بورس که در هفته قبل افت سه درصدی داشت در این هفته نیز افت کرد. این شاخص در پایان هفته قبل روی سطح یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحدی قرار داشت.
در پنج روز کاری هفته‌ای که گذشت شاخص کل ۳۸ هزار واحد افت کرد و با ایستادن روی سطح یک میلیون و ۳۹۸ هزار واحدی به کار خود پایان داد.
طلا
بازار فلزات طلایی کم‌نوسان ظاهر شد و افت بسیاری محدودی را تجربه کرد. هر گرم طلای عیار در این هفته ۰٫۲ درصد و سکه امامی ۰٫۳ درصد افت قیمت داشت.
براساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، هر گرم طلای ۱۸ عیار در معاملات پایان این هفته با نرخ یک میلیون و ۱۶۸ هزار تومان خرید و فروش شد که سه هزار تومان نسبت به ابتدای هفته کمتر است.
این فلز ارزشمند در پایان هفته قبل روی نرخ یک میلیون و ۱۷۱ هزار تومان قرار داشت.
سکه
هر عدد سکه امامی در این هفته ۴۱ هزار تومان افت قیمت را تجربه کرد.
خریداران طلا پیش از ابتدای هفته هر عدد سکه امامی را با نرخ ۱۱ میلیون و ۸۶۲ معامله می‌کردند. در این هفته با افت ۰٫۳ درصدی هر عدد سکه به نرخ ۱۱ میلیون و ۸۲۱ هزار تومان رسید.
دلار
کم‌نوسان‌ترین بازار این هفته دلار بود و افت بسیار محدودی داشت.
شاخص بازار ارز پیش از شروع این هفته روی نرخ ۲۷ هزار و ۶۵۷ تومان قرار داشت و این رقم در پایان هفته تغییر محسوسی نکرد. به نحوی که صرافی ملی آخرین نرخ دلار این هفته را ۲۷ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام کرد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/3983
اخبار مرتبط
نظرات شما