• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
«بورس» هم‌مسیر طلا و ارز شد؛

بازدهی بازارها در هفته سوم بهمن ۱۴۰۰

در هفته سوم بهمن همچون هفته دوم بهمن قیمت‌ها در بازار طلا و ارز روند نزولی داشتند. شاخص بورس که در هفته دوم بهمن حدود پنج درصد رشد داشت در هفته سوم بهمن با روند نزولی همراه شد.

دلار
قیمت دلار در پایان هفته دوم بهمن در نرخ ۲۷ هزار و ۲۶۵ تومان قرار داشت که در پایان هفته سوم بهمن با حدود ۳٫۸ درصد کاهش به ۲۶ هزار و ۲۲۷ تومان رسید.
طلا
قیمت طلا هفته دوم بهمن را با نرخ یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان به پایان رساند که بعد از گذشت یک هفته در هفته سوم بهمن به قیمت یک میلیون و ۱۶۳ هزار تومان رسید.
سکه
سکه در پایان هفته سوم به قیمت ۱۱ میلیون و ۶۲۹ هزار تومان رسید. این در حالی است که قیمت سکه در پایان هفته گذشته(هفته دوم بهمن) در قیمت ۱۲ میلیون و ۱۱۸ هزار تومان قرار داشت.
بورس
بر اساس داده‌های سازمان بورس و اوارق بهادار، شاخص بورس در پایان معانلات هفته دوم بهمن در کانال یک میلیون و ۳۰۱ هزار واحد قرار داشت . این شاخص در هفته سوم بهمن با روند نزولی به کانال یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحد رسید.
این نزول بازار سهام در حالی رخ داد که، شاخص بورس در هفته گذشته با وجود نزول قیمت‌ها در بازار طلا و ارز روند صعودی داشت. در هفته سوم بهمن، شاخص بورس در کنار نزول قیمت‌ طلا و دلار حدود یک درصد افت کرد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4086
اخبار مرتبط
نظرات شما