• پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024

  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024
رشد اندک همه بازارها؛

بازدهی بازارها در هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۱

بازدهی بازارها در هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که هر یک از چهار بازار مالی(دلار، طلا، سکه و بورس) در این بازه‌زمانی، زیر یک درصد رشد داشته‌اند...

قیمت دلار
قیمت دلار در هفته جاری، ۰٫۷۸ درصد رشد داشت.
صرافی ملی، روز پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت، نرخ فروش دلار را ۲۵۷۰۹ تومان اعلام کرد. این در حالی است که این رقم پنجشنبه ۸ اردیبهشت، ۲۵ هزار و ۵۰۹ تومان ثبت شد.
دلار در بازار آزاد، هفته گذشته را در کانال ۲۸ هزار تومان آغاز کرد و تا پایان این هفته با وجود دو روز تعطیلی، در همین کانال نوسان داشت و تا حدودی افزایشی بود.
قیمت طلا
بازدهی بازار طلا نیز در در هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۱، با ۰٫۸۹ درصد رشد همراه بود. این میزان بیشتری بازدهی مثبت در  میان بازارها بود. این در حالی است که طلا در هفته نخست اردیبهشت، بازدهی منفی داشت.
قیمت طلا در روز گذشته، یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۲۲۵ تومان اعلام شد. در حالی که بازار در روز ۸ اردیبهشت، به قیمت یک میلیون و ۲۹۳ هزار و ۶۸۳ تومان رسید.
بازار طلا در هفته گذشته بین کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار تا بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نوسان داشت، اما هفته را در کانال بالاتر به پایان رساند.
قیمت سکه
خریداران بازار سکه نیز در هفته دوم اردیبهشت، اندکی رشد قیمت را تجربه کردند. در این بازه زمانی، بازدهی برای سکه طرح جدید، ۰٫۳۸ درصد بود.
قیمت سکه روز گذشته، ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شد، اما هفته پیش به ۱۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسیده بود.
بورس
در وجه دیگری از بازدهی بازارها در هفته دوم اردیبهشت، شاخص کل بورس رشد کرد. بازار سرمایه، هفته گذشته را در سطح یک میلیون و ۵۲۹ هزار و ۷۱۷ واحد به پایان رساند.
این در حالی است که شاخص کل بورس روز چهارشنبه، ۷ اردیبهشت به حدود یک میلیون و ۵۲۱ هزار و ۴۲۳ واحد رسیده بود. این ارقام به معنای رشد ۰٫۵۵ درصدی شاخص کل است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4201
اخبار مرتبط
نظرات شما