• چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 24 April 2024

  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 24 April 2024
رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان اعلام کرد

میزان بارندگی ۲ روز گذشته در استان کرمان

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه روند کاهشی دمای هوا را تا دو سه روز آینده خواهیم داشت، گفت: اواخر وقت سه شنبه هفته جاری مجددا بارندگی در استان کرمان آغاز می شود و سه شنبه شب و روز چهارشنبه در مناطقی از استان کرمان بارندگی داریم.

حمیده حبیبی درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز همچنان آسمان استان همراه با پوشش ابر به صورت متناوب خواهد بود و در مناطق جنوبی برای امروز احتمال بارندگی وجود دارد.
وی با اشاره به احتمال بارندگی در ارتفاعات شمالی استان در روز جاری، افزود: برای فردا در ارتفاعات مرکزی استان کرمان پیش بینی بارش داریم.
حبیبی با اشاره به بارش های دو روز اخیر در استان کرمان بیان کرد: از عصر روز پنجشنبه (۱۲ آبان ماه جاری) تا صبح امروز در شهربابک ۱۲.۸ میلیمتر، ارزوئیه نیم میلیمتر، بافت ۳.۵، جیرفت ۵، سیرجان ۷.۲، شهداد دو ، کرمان ۱۲.۳، لاله زار ۱۲، کهنوج ۱۱، میانده جیرفت ۴.۱، رودبار جنوب ۲.۲، رفسنجان ۱۸.۱، انار ۱۱.۷ و زرند ۱۰.۱ میلیمتر بارندگی داشته ایم.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در ادامه بیان کرد: دمای هوای شهر کرمان صبح امروز شش درجه سانتیگراد بود و حداکثر به ۲۰ درجه می رسد.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه روند کاهشی دمای هوا را تا دو سه روز آینده خواهیم داشت، گفت: اواخر وقت سه شنبه هفته جاری مجددا بارندگی در استان کرمان آغاز می شود و سه شنبه شب و روز چهارشنبه در مناطقی از استان کرمان بارندگی داریم.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5355
اخبار مرتبط
نظرات شما