• شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024

  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024
سهم مالیاتی ناهمخوان با اقتصاد استان کرمان؛

افزایش 44 درصدی مالیات کرمان در 1402

استاندار کرمان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، عنوان کرد: کرمان به لحاظ نسبت مالیات به اقتصاد استان وضعیت خوبی ندارد.محمدمهدی فداکار افزود: در حالی که حقوق دولتی معادن در لایحه بودجه سال آینده افزایش پیدا نکرده،درآمد مالیاتی استان 44 درصد افزایش یافته است...

استاندار کرمان ادامه داد: در نامه‌ای به نمایندگان کرمان در مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد خواهیم داد که در لایحه بودجه میزان مالیات استان کاهش یابد و در عوض آن حقوق دولتی که ثابت مانده را افزایش دهند.
فداکار همچنین بر تشکیل کمیته‌ای با محوریت معاونت عمرانی استانداری متشکل از آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، ورزش و جوانان، سازمان مدیریت، اداره کل‌های اقتصاد دارایی و مالیاتی به منظور استفاده از مواد قانونی در خصوص احداث و تکمیل خوابگاه‌های دانشجویی و دانش‌آموزی تاکید کرد.
استاندار کرمان با اشاره به پروژه‌های افتتاحی دهه فجر گفت: دستگاه‌های اجرایی استان پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح در دهه فجر را به معاونت عمرانی استانداری گزارش دهند تا برنامه‌ریزی برای افتتاح آنها انجام شود
فداکار تصریح کرد: عملیات اجرایی هیچ پروژه‌ای به دلیل اختلاف بین دستگاهی نباید متوقف شود. این پروژه‌ها برای خدمت به مردم است و اختلافات هم باید از طریق معاونت عمرانی استانداری پیگیری و رفع شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6354
اخبار مرتبط
نظرات شما