• جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 26 April 2024

  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 26 April 2024
با حضور دکتر پورمند برگزار شد؛

مراسم روز ارتباطات و روابط عمومی در میدکو

مراسم روز ملی روابط عمومی و ارتباطات در شرکت مادرتخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) با حضور دکتر پورمند مدیر عامل، مدیر روابط عمومی وکارکنان روابط عمومی هلدینگ میدکو برگزار شد...

در این مراسم دکتر پورمند مدیر عامل شرکت میدکو دقایقی را به سخنرانی و ایراد بیانات خود در خصوص روابط عمومی و ارتباطات پرداخت.
وی با اشاره به این مهم که ارتباطات حوزه ای یک سویه نبوده و بلکه دوسویه یا شاید چند سویه است گفت : به هر حال این موضوع سرمایه ارتباطی در حوزه علوم انسانی است  و علوم انسانی یک موضوع بسیار پیچیده و نه چندان ساختار یافته است. چرا که به کلی انسان موجودی پیچیده است. علاوه بر آن تک تک انسانها بنا به اتمسفری که در آن به سر میبرند و سیر درونی که دارند ذهنیات متفاوت از هم  نیز دارند. ما اما چون در قالب یک مجموعه با هم در حال فعالیت هستیم باید تلاش کنیم مدل های ذهنی نزدیک به هم داشته باشیم و این نکته حائز اهمیت است.
وی ضمن تبریک روز ملی روابط عمومی و ارتباطات با اشاره به شاخص های مدیریت در روابط عمومی افزود: اولین مساله این است که مدیر باید آرامش داشته باشد. بدان معنا که تنش به مجموعه خود ندهد.اگر مدیری دارای آرامش نباشد این اضطراب و تنش را به سیستم تزریق می‌کند یکی از نقاطی که باید در هر شرایطی آرامش داشته باشد حوزه روابط عمومی است که هم خود باید آرامش داشته باشد و هم بتواند این آرامش را در آن مجموعه اشاعه دهد و این مساله بسیار مهمی است.
دکتر پورمند شاخص دیگر در مدیریت روابط عمومی را توجه و شناخت بر اکوسیستم سازمان عنوان کرد و افزود: مجموعه اعضای روابط عمومی باید در نظر داشته باشند که دقیقا در چه محیطی فعالیت می کنند. محیط هر سازمان و یا هر شرکت با یکدیگر متفاوت اند. در نتیجه در حوزه روابط عمومی باید شناخت و اطلاعات دقیقی وجود داشته باشد از محیط پیرامونی و تغیراتی که در که در آن حاصل می‌شود.
دکتر پورمند در انتها تصریح کرد: روابط عمومی در حقیقت حکم طراح ویترین یک سازمان یا مجموعه را داشته  و این بسیار وظیفه خطیر و مهمی است. در نتیجه مجموعه اقداماتی که در روابط عمومی انجام می‌شود علاوه بر هنرمندانه بودن باید با حساسیت و ظرافت خاصی این پتانسیل را داشته باشد که بهترین و موثرترین اقدامات سازمان را به جامعه هدف خود منتقل کند.
لازم به ذکر است که در ابتدای این مراسم دکتر فیلسوفیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت میدکو گزارشی از عملکرد یک ساله و همچنین برنامه‌ها و چشم انداز آینده روابط عمومی میدکو به مدیر عامل ارائه داد.
 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/7372
اخبار مرتبط
نظرات شما