• شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ -
  • 27 July 2024

  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ -
  • 27 July 2024
تا آبان‌ماه؛

ورودی جاده تهران بهسازی می‌شود

معاون حمل‎ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، گفت: با بهسازی رفیوژ وسط بلوار «شهید آیت‌الله صدوقی» (جاده تهران)، تا اوایل آبان‌ماه، بخش اول این پروژه به بهره‌برداری می ‎رسد...

محمدرضا یحیی‌زاده، از پیگیری‌های لازم برای رفع موانع پیشرفت این پروژه خبر داد و افزود: به‌منظور سرعت‌بخشیدن به اجرای پروژۀ یادشده، با پیمانکار و سایر عوامل اجرایی آن، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
وی ضمن تشکر از پیمانکار پروژه، (موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج)، به‌دلیل همراهی با شهرداری در پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: پروژه مذکور با توجه به موانع زیاد محیطی، با سرعت، کیفیت و هزینه مناسب، به‌صورت جهادی توسط پیمانکار در حال اجراست.
یحیی‌زاده، هدف از اجرای این پروژه عمرانی را بهسازی ورودی شهر برشمرد و گفت: بهسازی ورودی غربی شهر کرمان در دو فاز انجام می‌شود، که  فاز اول آن از پل «شهید بادپا» تا دوربرگردان «قائم‌آباد» به طول 2000 متر و با بودجه 200 میلیارد ریال درحال اجراست.
به گزارش کرنا، وی اجرای فاز دوم را از دوربرگردان «قائم‌آباد» تا سه‌راه «بلوار حجاج» به طول 1700 متر و با بودجه 150 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با تسریع کار، اوایل آبان‌ماه سال‌جاری، فاز یک پروژه بهسازی رفیوژ وسط بلوار «شهید آیت‌الله صدوقی»، به پایان خواهد رسید.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8694
اخبار مرتبط
نظرات شما