• سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 07 May 2024

  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 07 May 2024
مدیر منابع‌انسانی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر عنوان کرد:

توسعه از گذرگاه آموزش نیروی کار

مدیر منابع انسانی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با اشاره به اینکه این شرکت به عنوان بزرگترین نقش‌آفرینان زنجیره فولاد کشور همواره توجه ویژه‌ای به امر آموزش کارکنان داشته است، گفت: آموزش کارا و مستمر، یکی از عوامل موثر بر توسعه منابع انسانی و نیروی کار به عنوان محورهای حیات و رشد سازمان و شرکت ها به شمار می‌آید...

محمد مسلمی زاده افزود: این موضوع همچنین ارتباط مستقیمی با تعهد و دلبستگی کارکنان و نیروی کار به سازمان دارد. از این رو، شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر رسالت خود را در وهله اول، موضوع توسعه سرمایه‌های انسانی به مفهوم وسعت بخشیدن به دانش، مهارت و نگرش افراد می‌داند که در واقع تداعی‌گر مفهوم شایستگی است.
وی ادامه داد: این شرکت به عنوان بزرگترین عرضه‌کننده آهن‌اسفنجی در کشور، با در پیش گرفتن رویکردهای تحول‌محور و به‌روز دنیا، همواره در مسیر رشد و تعالی حرکت کرده است. آموزش‌های کاربردی و حین کار، مکمل دانش تئوری و دانشگاهی محسوب می‌شوند. از این رو، موضوع آموزش نیروی انسانی از جایگاه ویژه‌ای در سیاست‌های کلان برخوردار است.
مسلمی زاده اظهار داشت: شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با اخذ استاندارد آموزش «ISO 10015:2019»،شایستگی‌های مشاغل سازمان را تدوین کرده است و برنامه‌های آموزشی خود را بر مبنای آن برنامه‌ریزی می‌کند. این شرکت همچنین برنامه‌های متنوعی را در زمینه توسعه منابع انسانی اجرا کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به دوره‌های ایمنی و ابتدای فرایند استخدام، دوره‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت، تورهای آموزشی تفریحی فصلی، آموزش زبان انگلیسی، خدمات کلینیک مدیران نظیر کوچینگ و منتورینگ، مدرسه تکمیلی مدیریت، مدرسه اشتغال و ... اشاره کرد. امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با دانشگاه صنعتی شریف و همچنین تصویب احداث ساختمان آموزش متمرکز در گهرپارک با مشارکت شرکت‌های کارفرما در سال جاری، از دیگر اقدامات شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در این حوزه بوده است.
به گزارش روابط عمومی توسعه آهن و فولاد گل گهر،مدیر منابع انسانی این شرکت با بیان اینکه یکی از بزرگترین دغدغه‌های حوزه منابع انسانی به طور خاص، کمبود نیروی انسانی متخصص در رشته‌های فنی خواهد بود، ادامه داد: این شرکت نیز با توجه به پروژه‌های بزرگی که در دست احداث دارد، برای جذب نیروی انسانی طی سه سال آینده برنامه‌ریزی جامعی کرده و جذب نیروی تحصیلکرده، بومی، متخصص و سالم را سرلوحه کار خود در حوزه منابع انسانی قرار داده است و برای نگهداشت نیروی انسانی خود اهتمام دارد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11025
اخبار مرتبط
نظرات شما