• سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ -
  • 18 June 2024

  • سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ -
  • 18 June 2024
معاون وزارت صمت اعلام کرد

تمدید پروانه‌های اکتشافی بلاتکلیف

شورای عالی معادن با تمدید پروانه‌های اکتشاف کلیه مواد معدنی گروه‌های شش‌گانه موافقت کرد. البته این تمدید صرفا منوط به ارائه درخواست در زمان اعتبار پروانه است...

رضا محتشمی‌پور، معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در ابلاغیه‌ای نوشت: در رابطه با موضوع نحوه تمدید پروانه‌های اکتشاف منقضی شده و ابطال نشده (بلاتکلیف) در جلسه 8 خرداد 1403، شورای عالی معادن مقرر شد، تمدید پروانه‌های اکتشاف کلیه مواد معدنی گروه‌های شش‌گانه، صرفا منوط به ارائه درخواست در زمان اعتبار پروانه اکتشاف است.
او افزود: با توجه به تبصره ۴ ماده ۱۲ قانون معادن رأی شورای معادن قطعی و لازم الاجراست.
در بخشی از این ابلاغیه آمده: " در خصوص درخواست معاونت معادن و فرآوری مواد دایر بر نحوه تمدید پروانه‌های اکتشاف منقضی شده و ابطال نشده (بلاتکلیف)، با امعان نظر به مکاتبات و درخواست‌های عدیده واصله از ادارات کل تابعه و سایر مراجع قانونی مبنی بر مساعدت با تمدید پروانه‌های اکتشاف معنونه و به منظور ایجاد و حفظ وحدت رویه و پرهیز از هرگونه اعمال نظر شخصی و سلیقه‌ای، از تاریخ ابلاغ این مصوبه، تمدید پروانه‌های اکتشاف کلیه مواد معدنی گروه‌های شش‌گانه، طبق ضوابط و مقررات جاری، صرفاً منوط به ارائه درخواست مکتشف در زمان اعتبار پروانه اکتشاف مورد نظر است. "
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11338
اخبار مرتبط
نظرات شما