• سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ -
  • 18 June 2024

  • سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ -
  • 18 June 2024
معاون اقتصادی استاندار کرمان خبر داد:

تولید ورق‌ مسی مختص صنایع دستی

همزمان با هفته صنایع دستی، معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: تولید ورق‌های مسی مخصوص صنایع دستی در مجتمع مس شهید باهنر کرمان به سرانجام رسیده است...

به مناسبت هفته صنایع دستی، اولین جلسه نهادهای پرداخت کننده تسهیلات اشتغالزایی با هنرمندان و مدیران صنایع دستی استان در محل موزه صنعتی و با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقتصاد و دارایی، میراث فرهنگی، روسای نهادهای حمایتی پرداخت کننده تسهیلات اشتغالزایی استان برگزار شد.
امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در این جلسه گفت: تولید ورق‌های مسی مخصوص صنایع دستی در مجتمع مس شهید باهنر کار بزرگی است که به سرانجام رسیده و تولید آن آغاز شده است.
وی هدف از این جلسه را آشنایی نهادهای حمایتی تسهیلات دهنده با صنایع دستی و ظرفیت‌های این حوزه در استان عنوان کرد و گفت: یقینا کسانی که در حوزه صنایع دستی تجربه و مهارتی دارند می‌توانند نظرات مشورتی به نهاد‌های حمایتی جهت پرداخت تسهیلات بدهند.
حسن‌زاده بیان کرد: صنایع دستی ایران در جهان شناخته شده است و فقط باید بازاریابی خوبی شکل بگیرد و تبلیغات نیاز ندارد
معاون استاندار کرمان گفت: ادارات استان مکلف شده‌اند که هدایای خود را از صنایع دستی استان تهیه کنند، معاونت اقتصادی به دنبال همراه کردن همه عوامل دخیل در میراث فرهنگی است، صنعت صنایع دستی را به عنوان صنعت سبز باید بشناسیم چرا که آلودگی ندارد و برای هنرمندان این عرصه بازنشستگی ندارد
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان،حسن‌زاده تاکید کرد: صنایع دستی باید به سمت طرح‌های جدید و نوآوری برود تا بتواند در رقابت با دیگران پیروز باشند، همچنین از فضاهای جدید برای ایجاد بازارهای صنایع دستی استفاده کرد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11371
اخبار مرتبط
نظرات شما